PaulKemp Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan fungerer SE til outlook synkronisering? Jeg lurer da spesielt på hvordan synkronisering mot Outlook er på W890i og W910i: - Blir kontakter sendt enkelt og greit? - Blir oppgaver sendt fra Outlook til mobilens kalender? - Henter mobilen personbilder som finnes i Outlook? - Kan mobilene synkoroniserers automatisk hver gang de har kontakt med pc via bluetooth? Lurer på å kjøpe meg en av disse. W910 frister pga skjermen. Men W890 ser utrolig bra ut den også... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan fungerer SE til outlook synkronisering? Jeg lurer da spesielt på hvordan synkronisering mot Outlook er på W890i og W910i: - Blir kontakter sendt enkelt og greit? - Blir oppgaver sendt fra Outlook til mobilens kalender? - Henter mobilen personbilder som finnes i Outlook? - Kan mobilene synkoroniserers automatisk hver gang de har kontakt med pc via bluetooth? Lurer på å kjøpe meg en av disse. W910 frister pga skjermen. Men W890 ser utrolig bra ut den også... Sony Ericsson har etter hvert oppgradert PC-Suiten sin merkbart, og brukervennlighet og funksjon er blitt bedre. Heldigvis! Men i telefonmodus er filoverføring blitt mer kronglete, fordi man ikke kan overføre filene fra Windows Explorer. Man gjør det i PC Suite. Det blir en tilvenningssak. På den annen side er filoverføring blitt mye raskere. Så til det du lurer på: Synkingen går helt fint. Oppgavene sendes til Oppgaver på telefonen, som i motsetning til Nokia er skilt fra kalenderen. Ikke sikker på om personbilder overføres fra Outlook, men det ser ikke slik ut. La inn bilde på to kontakter på min Nokia 6110 Navigator, og synket med Outlook. Da ble bildene overført til Outlook. Da jeg senere synket med en SE-telefon, ble ikke bildene overført til denne, sammen med kontakten. Så tror svaret er nei. Ikke sikker på det siste du lurer på. Jeg tror jeg ville gått for W890, siden den ikke er en skyvetelefon. Dermed er den også noe slankere. Det virker i tester som den har bedre kamera enn W910. Men muligens er lyden i mp3-spilleren bedre på W910. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 de kan synce hver gang de treffes ja:) oppgaver du legger inn på telefon går også til pc når de møtes. Tror dette er den største nyvinnigen siden hjulet, plutselig husker jeg avtaler Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Dette er gode nyheter. Det eneste jeg sync'er oppgaver som varer fra feks et tidspungt til et annet på telefonen. Vises også sånne oppgave greit? Feks 1400-2000: Jobb Når mobilen er koblet opp mot pcen med bluetooth, da kan jeg synkronisere musikk via Windows Media Player? Jeg tror jeg ville gått for W890, siden den ikke er en skyvetelefon. Dermed er den også noe slankere. Det virker i tester som den har bedre kamera enn W910. Men muligens er lyden i mp3-spilleren bedre på W910. Jeg liker at w910 er skyvetelefon. Selv om w890 er slankere blir skjermen på w910 et stort pluss. Den må da vel egne seg mye bedre til surfing? Kamera er ikke viktig. Takk for svar! Endret 16. mars 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dette er gode nyheter. Det eneste jeg sync'er oppgaver som varer fra feks et tidspungt til et annet på telefonen. Vises også sånne oppgave greit? Feks 1400-2000: Jobb Når mobilen er koblet opp mot pcen med bluetooth, da kan jeg synkronisere musikk via Windows Media Player? Jeg tror jeg ville gått for W890, siden den ikke er en skyvetelefon. Dermed er den også noe slankere. Det virker i tester som den har bedre kamera enn W910. Men muligens er lyden i mp3-spilleren bedre på W910. Jeg liker at w910 er skyvetelefon. Selv om w890 er slankere blir skjermen på w910 et stort pluss. Den må da vel egne seg mye bedre til surfing? Kamera er ikke viktig. Takk for svar! Man angir starttid og sluttid for avtaler, og så synkes det til Outlook, eller motsatt. Oppføringer med repetisjon synkes også. Imidlertid er lengden på notater og kalendernotater begrensede i forhold til Nokia, men det trenger ikke være noe problem. En del får man med, og det vil i mange tilfeller være nok. Hvis ikke kamera er viktig, og du liker W910 best, gjør du ikke noe dumt i å velge den Lenke til kommentar
2rsen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har lest hva dere har svart her, og har fått nogenlunde svar på det jeg lurte på, men... Kan w890 synkroniseres med kalenderen (og oppgavelista) som følger med i Vista?? Har tenkt å kjøpe denne telefonen, men er interessert i å finne ut av dette før jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå