Applebee Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Var en sjelden dag alene hjemme, og fant ut at nå skulle jeg spille høy musikk ja! Satte i plate i DVD`en og begynte å spille av sangene fra D12! Hadde bassnivået på subben nokså høyt! Så rusler jeg litt rundt omkring, lar musikken stå på i 2-3 timer! Så plutselig begynnes bassen å bli rar! Høres ut som om noe slår i "Puta" (Den som vibrerer, har ikke peil på hva den heter) til Subkassa hver gang det skal komme bass (Noe det absolutt ikke gjør) Er det mulig at jeg har sprengt den? (Btw; Skrudde den opp, luktet ikke noenting, sånn som andre her har gjort) Hjelp søkes! (er et Eltax Sovereign) Oi, feilpost! skulle nok inn på Hjemmekino dette Endret 15. mars 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mulig du har ødelagt coilen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Mulig du har ødelagt coilen. Er ganske ny innen sub og lyd ellers! Hva er coilen? Er det noe man kan reparere ved å kjøpe ny eller evt "diy"? Endret 16. mars 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Er det ikke mulig å få noe fornuftige svar? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ingen som har noe fornuftig svar? (Bumper) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du kan bytte elementet ja(den bevegelige delen), men da må du få tak i et som er helt likt, eller et som er så likt som mulig. Jeg ville hørt med de der du kjøpte subben. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Du kan bytte elementet ja(den bevegelige delen), men da må du få tak i et som er helt likt, eller et som er så likt som mulig. Jeg ville hørt med de der du kjøpte subben. Takker! Er dette noe som er vanskelig å bytte? Og evt dyrt? Endret 26. mars 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er ikke vanskelig, men du må jo kjøpe nytt element. Hvor dyrt det er avhenger av kvaliteten på det, men siden det er Eltax tror jeg ikke det koster allverden. Eventuellt kan du vurdere en ny subwoofer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå