Skinney Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Måtte bare få dette bekreftet. Kan alle PS3 konsoller, selv 40gb uten støtte for PS2 spill, spille PS1 spill? Så når jeg nå får min nye PS3 til uka, kan jeg da sette meg ned med feks. Final Fantasy IX eller XIII? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Alle ps3 versjoner kan spille ps1 spill. Nå er det sånn at XIII er et PS2 spill, og Final Fantasy XIII ikke har kommet ut. Men jeg antar at du mener Final Fantasy VIII. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Alle ps3 versjoner kan spille ps1 spill. Nå er det sånn at XIII er et PS2 spill, og Final Fantasy XIII ikke har kommet ut. Men jeg antar at du mener Final Fantasy VIII. XIII er et PS3 spill Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Wikipedia begs to differ. Æsj..Jeg ble eid jo. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Haha, ja, jeg mente VIII. Men begge disse spillene fungerer uten problemer? Har hørt at det skulle være en del feil med PS2 emulering i 60GB versjonen... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Wikipedia begs to differ. Haha! Pent redda.. Alle ps3 versjoner spiller PS1 spill ja.. Det skal være null problemer å spille både FFVII eller FFIX.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men når det gjelder bakoverkompabilitet av PS1 spill, er ikke det på samme måte som med PS2 spill? Enkelte fungerer utmerket mens andre kan kræsje helt i ny og ne? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Haha, ja, jeg mente VIII. Men begge disse spillene fungerer uten problemer? Har hørt at det skulle være en del feil med PS2 emulering i 60GB versjonen... Det fungerer så si prikk fritt, men en versjon av VIII fungere dårlig på ps3. jeg vet ikke om det var platinum eller hvilken versjon det var men det står på BC siden til playstation Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg viste ikke at det funka med PS1 spill på 3ern så jeg begynte å spille på 2ern. Når jeg spiller så hender det at bildet blir skalert opp slik at halve bildet kommer utenfor skjermen og da må jeg gå ut og inn av AV(har 42` plasma). Ville dette blitt løst hvis jeg spiller på PS3en i stedet for? Går det ann å save rett på PS3en sin med PS1 spill også? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du kan oprette virtuelle PS1-minnekort på PS3-harddisken og lagre til dem som om det var et vanlig minnekort. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du kan oprette virtuelle PS1-minnekort på PS3-harddisken og lagre til dem som om det var et vanlig minnekort. Takker. Er det stress eller? Er ikke veldig god til sånne ting. Internettfolk ville kanskje kalt meg en n00b. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du kan oprette virtuelle PS1-minnekort på PS3-harddisken og lagre til dem som om det var et vanlig minnekort. Takker. Er det stress eller? Er ikke veldig god til sånne ting. Internettfolk ville kanskje kalt meg en n00b. Skal være rimelig greit forklart i menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå