Kiwi-Kun Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg satte nylig inn alle komponentene mine inn i ett nytt kabinett og nå nekter mikrofonen min å fungere! Hva er det som er galt med den? Har ett creative SB X-Fi kort.. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 kobler du mikrofonen direkte på en plugg til hovedkortet eller er det en kontakt som er i kabinettet? hvis det er en i kabinettet prøv å sjekk om du har koblet hver pin riktig (hovedkortets manual burde ha oversikten). sjekka mikrofonen på en annen pc? kanskje det er den det er noe galt med. Gi mer informasjon så blir det lettere å hjelpe Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg sa jeg har ett creative X-fi kort. Det betyr PCI kort Jeg plugger den inn der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Xi-Fi selges også med et frontpanel på noen av verisjonene, så det betyr ikke nødvendigvis at du koblet til PCI. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 forstår jeg deg riktig hvis alt er oppsatt likt, med unntak av at du har byttet kabinett. I så fall så er det jo ingen åpenbare grunner til at mic'en skulle slutte å virke. sjekk at alle koblingene er i henhold....dersom alt virker bra der også så ville jeg sjekket innstillingene i Windows. Jeg hadde en periode hvor jeg stadig måtte skru av mute på microfonen, uten at jeg fant ut hvorfor den slo seg på. Ellers så har det netopp kommet en ny driver til X-fi så du kan jo installere den og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 fant ut hva som var problemet. Eller. Jeg løste det på en måte. Jeg hadde plugget inn frontpanel jack inngangene til mic og headsett. Plugget den ut og nå fungerer den strålende. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå