Gå til innhold

Morias gruver avslørt (PC)

Anbefalte innlegg

- og så liker jeg(personlig) ikke at det er tatt copy/paste på historien fra boka. kunne heller funnet en historie selv.. så kunne man brukt alver, orcer og de andre folka.. være litt kreative og ikke bruke navnet til boka+filmen for å selge.. Sell out!

Så du vil egentlig ha WoW eller Warhammer? Litt av styrken til LOTR må jo være at de faktisk kan bruke den fantastiske historien Tolkien har laget.

At man må bruke mer enn 7 timer for å gjøre seg opp en mening om spillet er jeg ikke enig i. Folk har ikke uendelig med ledig tid. Hvis utvikleren ikke har klart å overbevise deg innen 7 timer, så har de gjort for dårlig jobb.

Personlig synes jeg spill bør overbevise innen en halv time. Dette er en feil mange spill gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du vil egentlig ha WoW eller Warhammer? Litt av styrken til LOTR må jo være at de faktisk kan bruke den fantastiske historien Tolkien har laget.

wow syntes jeg har samme type `tegneserie` grafikk... Warhammer har jeg ikke sett på... AoC har jeg mine forhåpninger til.. Der er det lagt flid i et ordentlig kampsystem, hvor ens ferdigheter og ikke bare klikke evne vil komme til nytte.. Grafikken er pen og `voksen`.. og ikke minst, en kapper av lemmer.. sånt må en like..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...