Gjest Guest_Aero_* Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg lurer på hvorfor jeg blir så syyyyyyyyyyyyykt rød i skinna etter og ha drikket litt alkohol, Veit det er gift og alt det men skjer jo ikke med kameraten min :\ er så sykt iriterende og være Tomat rød i skjinna etter og ha drukket en smirnoff ligsom... Så..hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kansje det forsvinner hvis du drikker mer? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aero_* Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 ...Kan teste det haha, Drakk 3 flasker (4,7%) i går..2 i dag..ble rød begge gangene..får prøve og doble da ^^ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du mangler en enzym som kalles for "acetalaldehyde-dehydrogenase." Det du opplever, kalles for, "asianflush" dette inkludere symptomer som; tett i nesen, allergi symptomer og "rød" i kinnet. Slik enzym-mangel er vanlig hos asiater/japanere, men kan også forekomme hos enkelte i europa og afrika. vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aero_* Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du mangler en enzym som kalles for "acetalaldehyde-dehydrogenase." Det du opplever, kalles for, "asianflush" dette inkludere symptomer som; tett i nesen, allergi symptomer og "rød" i kinnet. Slik enzym-mangel er vanlig hos asiater/japanere, men kan også forekomme hos enkelte i europa og afrika. vaio Javel?...Er det fordi jeg har drukket mye i det siste eller? Kompisen min sier bare at vist jeg drikker skjeldnere så skjer det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå