starbuss Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei Lurer på dette med sattelitt radio... Er det norske kanaler på denne? Ka sattelitt blir brukt? Thor eller sirus? Korleis fungere dette? Koster dette noko?? Takk for svar. Lenke til kommentar
starbuss Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Lurer på dette med sattelitt radio... Er det norske kanaler på denne? Ka sattelitt blir brukt? Thor eller sirus? Korleis fungere dette? Koster dette noko?? Takk for svar. Gløymte¨å sei at eg er i mexicogolfen og korleis dette funker her... Amerika? Lenke til kommentar
Joggis Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Lurer på dette med sattelitt radio... Er det norske kanaler på denne? Ka sattelitt blir brukt? Thor eller sirus? Korleis fungere dette? Koster dette noko?? Takk for svar. Gløymte¨å sei at eg er i mexicogolfen og korleis dette funker her... Amerika? Hei. så lenge du er i amerika eller andre steder i verden så tviler jeg på at det går an. I så fall må du bruke AM radio nær norge eller nettradio http://www.minradio.com/. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hm, Norge bruker FM frekvens på radio-signal. Men med en vanlig radio/satelitt radio er det umulig å nå Norge sine frekvenser, i og med at vi har dårlig dekning med radio noen steder og våre signal går ikke via noen satelitt enda. Men, nett-radio kan alltids nåes gjennom PC, og jeg antar siden du skriver her så har du tilgang til internett og kan gå på Nrk sine hjemme sider og høre alle deres kanaler samt andre sider med ulike norske radioer Nrk Radio Good luck with radio hunting Endret 25. juli 2008 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå