darkglobe Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg driver å funderer på å kjøpe enten en ericsson t200 eller r600. Jeg hadde en ericsson t65, og den var forferdelig treig til å skrive SMS med t9. Satt å venta på nesten 2 linjer etter at jeg hadde skrevet fort. Uakseptabelt syns jeg. Er disse modellene like treige? -DG Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har en R600 som er sjef bortsett fra at den ikke har T9!!!!! :o Lurer på hvorofr Ericsson puttet in den bossordboken den har i det hele tatt. t200 har en ordbok som etter det jeg har hørt er helt grei. Skal visst være en ganske feilfri telefon. Lenke til kommentar
darkglobe Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 takk. har skjekka masse på itavisen siden,men de sa aldri noe om treghet på t65, og den var ille. blir vel en t200, siden den er billigst(1200,-) :smile: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 merk at jeg ikke bruker ordbok(t9) når jeg skriver SMS jeg har nå en t65, men hadde en r600 som en midletidig telefon en stund. r600 gjorde meg GAL! Tastene reagerte dårlig de gangene de reagerte i d hele tatt og SMS skriving var derfor et MARERITT! Telefonen hadde en standbytid på max 2dager og displayet var elendig og slørete! Stay away! t65 som jeg har nå, er en knalltelefon synes jeg! Den reagerer godt på alle tastene og SMS går som en drøm! Beste telefonen jeg har hatt ihvertfall, og jeg har hatt MYE nokia skit! Batterikapasiteten er kjempegod og skjermen er genial! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Ville bare legge til at jeg ikke har hørt noe om treghet på t65 heller...... t200 er et ekselente kjøp. Lenke til kommentar
Budull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 t65 som jeg har nå, er en knalltelefon synes jeg! Den reagerer godt på alle tastene og SMS går som en drøm! Beste telefonen jeg har hatt ihvertfall, og jeg har hatt MYE nokia skit! Batterikapasiteten er kjempegod og skjermen er genial! Løp og kjøp! Seriøst..? Denne mobilen kan du jo skrive en melding på, sende den, og ta en rusletur med bikkja, før det kommer fram. HELT UTROLIG treig... ? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 tydelig at det er store forskjeller på t65ène da...(noe jeg ikke tror, jeg tror d er dg det er noe galt med). På min t65 kan jeg skrive minst like raskt som på en vanlig "nokia SMS-maskin"!! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 De fleste t65 er raske å skrive på...... mekelig at din ikke vare det! Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har prøvd 2 stykker, ingen av de var kjappe... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmmmm..... Er det noen som vetom det kan være et software problem? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Trur dewt egentlig ikke er et software problem ericsson har, har slev t200 og er stor fornøyd med den, men det er litt treg tasting i forrhold til nokia 3510 men mye bedre en r600, har hatt r600 før, men netcom klarte å føkke opp det gamle nummeret mitt, så jeg bytte telefonen for å få den nye, som kom ut etter jeg kjøpte r 600 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hadde vært greit å vite..... Har nemlig R600 og er svært fornøyd med den bortsett fra problemet med tregheten. Hadde nokbyttet ut telefonen om det ikke hadde vært for det digge designet på saken........ :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå