Bendik-_- Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hei, For litt siden klokket jeg i bios, gikk jeg inn advance tweening eller no. forstått det slikt at vis jeg vil ha 2.8ghz så skal jeg ha 303 i bios. men ingen ting har forandret seg. Fikk jeg det til? nå prøvde jeg i easytune, da sto det i everest at jeg hadde 2.8ghz. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 dette er HW mitt https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47769 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Og problemet var at innstllingene ikke ble lagret i bios, men derimot funket i easytune? Husket du å lagre innstillingene til cmos før du avsluttet? Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 ja, tror jeg lagret det før jeg slutta. men over til noe annet også, fikk bluescreen i 2.80Ghz med easytune.. kan det være at det ble lagra i bios men ikke vist? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 har du kun økt FSB og ikke noe annet? Hva med vcore? Kjører du minnet linked eller unlinked? Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 det er jeg ikke sikker på.. xD Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sett minnet i såfall til unlinket så det ikke holder igjen klokkinga av cpuen. Spesifiser den til å kjøre på tilnærmet 800mhz, som er standard for dine brikker. Disse kan du heller kloke litt opp i ettertid når du finner ut hvor langt cpuen vil gå. Det kan hende 2,8ghz går på standard vcore, men det er også mulig du må øke denne etterhvert hvis det ikke blir stabilt. Test med orthos når du har klokket litt. Ikke hopp rett opp til 2,8ghz heller, ta det gradvis istedet. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå