Gå til innhold

"Pretty Boys" - Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Noen som så på nyhetene igår :p ?

Det var et innslag om noen sosser som bare var altfor brune. Alle jentene i klassen var enige om det også.

Han ene sossen sa at enkelte dager hadde han gått i solarium etter at han hadde ligget på stranda og solt seg.

Tingen er at når hvite folk blir så brune så er det ikke pent. Det ser bare kunstig ut. Som de var skjært ut av brunost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var et innslag om noen sosser som bare var altfor brune. Alle jentene i klassen var enige om det også.

Han ene sossen sa at enkelte dager hadde han gått i solarium etter at han hadde ligget på stranda og solt seg.

Tingen er at når hvite folk blir så brune så er det ikke pent. Det ser bare kunstig ut. Som de var skjært ut av brunost.

Haha, så det jeg og. Han brukte jo noen slags piller for å bli brunere og for at det skulle holde lengre. Huff...

Lenke til kommentar

Haha, så det jeg og. Han brukte jo noen slags piller for å bli brunere og for at det skulle holde lengre. Huff...

Yepp, Betakaroten.

Det bruker faktisk jeg også, men ikke for å se ut som han.

De gutta soler seg hver dag, og tar sikkert flere piller om dagen. Jeg tar dem bare for å unngå å være likblek.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke noe jeg synes noe om. Men så bruker jeg generelt lite sminke selv, jeg foretrekker det naturlige mest mulig. Greit å være velstelt, det er ikke det, men synes ikke noe om sparkel-moten og bruke mest mulig tid på badet. Det må da være slitsomt?

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Flott! Ser ikke noe negativt med det gutta i avisen gjør.. De føler seg komfortable, drar damer i fleng.. Whats not to like? Er det sjalusien som siger igjennom her eller folkens? Og nei, jeg er på ingen måte slik.. Ser dog heller ikke noe poeng i å hate folk fordi de har guts til å gi faen i hva folk måtte si om det, og bryter litt av de latterlige normene!

Skjønner dog ikke at de folka som har klint trynet fullt av brunkrem at de ser ut som en gulerot kan føle seg komfortable.. De ser jo virkelig ikke ut.. Noen har ikke forstått hva moderasjon vil si!

Endret av Christobel
Lenke til kommentar

Jeg elsker prettyboys! Det er så godt å ha noen mennesker, som gledelig gir av seg selv, slik at jeg kan le meg skakk! Jeg gråter tårer av latter for slike smågutter. For de er jo smågutter uansett alder, Usikre smågutter som må gjemme seg bak flere lag med forsiktig påsmurt brunkrem og hårvoks, fordi de ikke er gode nok som seg selv.

Og det er jeg jaggu glad de gjør, fordi jeg elsker å le!

Lenke til kommentar

Jeg har sett slike gutter nå og da, men jeg ante virkelig ikke at det var en så massiv trende. Ser ut som den står sterkere i Danmark?

Forøvrig plager det ikke meg personlig. De gjør meg ingenting, jeg snakker aldri med dem eller omgås dem med mindre vi står i samme kø på Rema. Man velger jo selv hvilke miljø man vil tilhøre, og deres miljø er langt fra attraktivt for min del.

Det som likevel bekymrer meg, er at det ytre skal bety så enormt mye. Jeg synes ikke det er noen god utvikling overhodet, og håper derfor at denne trenden ikke blir alt for omfattende.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Tenkte mer på kvinner. Disse sminkeguttene kan vel ikke kalles menn.

Ja, altså hva kvinner angår vet jeg at det ikke nytter å stritte imot.

Men disse guttene, karene, metroseksuelle figurene, synes jeg er et litt vel hysterisk innslag i en allerede overfladisk verden.

For all del, når jenter jåler seg skal da guttene få lov også. Jeg bare liker ikke utviklingen. Om de prøver å være mandige eller ikke aner jeg virkelig ikke. Det slår ikke ut på min manneradar i hvert fall.

Lenke til kommentar

Hehehe, hysterisk morsom tråd.

For de som ikke liker Prettyboys; Ikke jeg heller, men folk er forskjellige. Tenk slik; tror du er "prettyboy" starter krig ? Eller gjør mye galt ? Nope, trokke jeg ;):idea:

Uansett, denne tråden minner meg om en fyr jeg så på et utested i Krsand for noen måneder siden. Han hadde brukt plenty av brunkrem, og så ganske jævlig ut ( i mine heterofile øyne ). På utestedet var det UV-lys i taket, så alle hvite detaljer i tøyet lyste opp. F.eks hvite striper, hvitt belte osv. Mange steder man har sånn. Det denne fyren ikke tenkte på var at de stedene i ansiktet hans som ikke hadde fullt så mye brunkrem, det vil si mellom klattene av gyllen jentekrem, ble lyst opp, hvorav de store brune områdene ble enda mørkere, grunnet det ellers så mørke rommet. :wallbash:

Resultatet var at jeg prikka alle mine folk på skulderen og gjorde dem oppmerksom på tosken :) Alle lo godt, og etter 15-20 min med vimsing rundt i lokalet forlot Mr. Brunkrem utestedet. Jeg antar han fanget opp all den i utgangspunktet planlagte oppmerksomheten han fikk :lol:

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '77' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...