Kung_Bore Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har nå sett igjennom alle de 160 bildene på facebook-gruppa, og kan konkludere med at jeg aldri før har følt meg så heterofil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 De har en stil, men så overdriver de den noe helt fantastisk mye. Oransje i hele fjeset blir nesten bare for dumt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mye pent her også: New Jersey Freakshows Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mange av damene var ikke så ille. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke så vanskelig å se hvor inspirasjonen kommer ifra. Worlds top male model, Derek Zoolander. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mye pent her også:New Jersey Freakshows Som Matias påpekte på forrige side, det der er guidos. Dette med "pretty boys" er noe relativt nytt, og er visstnok "vanlig" (i den grad noe slikt kan være vanlig) i København. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Og likevel, av en eller annen grunn, har nesten alle prettyboysa på bildene dame. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Og likevel, av en eller annen grunn, har nesten alle prettyboysa på bildene dame. Hvordan vet du at det er damene deres og ikke venninner eller noe? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvordan vet du at det er damene deres og ikke venninner eller noe? Er det kanskje, men tviler på at alle er venninner. Egentlig er det ganske sannsynlig at hele gjengen er sterkt homoseksuelle og har mange jentevenner. Hmm. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dette er en effekt av et samfunn hvor gutta blir mer og mer forvirra. Gutter som sminker seg og "horer" seg opp. MEN! Ser vi på dyreverdenen, finner vi arter hvor hunkjønnene velger ut de hankjønnene som har mest bling-bling, eller skiller seg ut på en måte som de finner attraktivt. Så kanskje dette egentlig ligger i oss mennesker et sted? Der hvor apehjernen finnes!?? (Hadde en forelesning om Darwins teorier om seksuell seleksjon for noen år tilbake. Dette finnes seff. hos oss mennesker også. Kanskje disse gutta har skjønt det?) Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Nei men hva har det med saken å gjøre, på hvert sitt arena prøver de å se best mulig ut. Bodybuildere gjør det for å fremheve musklene i forbindelse med en konkuranse, og de klarer faktisk å ha noe som er i nærheten av en naturlig hudfarge. http://onejerusalem.com/wp-content/bodybuilder.jpg Kan ikke helt se at umpa lumpaene over her har de samme målene. Helt greit at det finnes gutter som liker å pynte seg, helt greit at noen ønsker å pynte på hudfargen sin også, men når de er orange i trynet så skulle en nesten tro at de glemmer å se i speilet før de går ut døra. Veldig fristende å stille spørsmålet "Can you turn left?", om jeg kommer i samtale med en av disse. Endret 19. mars 2008 av NewGUY Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De gjør ihvertfall en innsats for å gjøre seg i sine øyner pene. Regner med at damene foretrekker en slik person fremfor en svett nerd. Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, en person som Steffen Iversen har jo IKKE klart å skaffe seg ei bra dame. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Han er kjendis, se på alle fine damene som er med forskjellige fotballspillere, spesielt England. Fotballgutter har penger og kan skaffe dem status. Steffen Iversen uten fotball og penger ville nok ikke klart det samme som den han er idag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De gjør ihvertfall en innsats for å gjøre seg i sine øyner pene. Regner med at damene foretrekker en slik person fremfor en svett nerd. Vet du, jeg hadde foretrukket sølibat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det verste er ikke hvordan de ser ut, men holdningene deres. Det samme gjelder for øvrig også for "motstanderne" deres. For min del kan de kle seg akkurat som de vil. De damene de tiltrekker seg kunne jeg aldri falt for, så de gjør meg egentlig en tjeneste. Ikke at jeg har sett så mange pretty boys de stedene jeg har bodd, men jeg har faktisk spilt fotball med en person på første siden, uten at jeg gidder å nevne hvem. De må bare bruke en tube brunkrem før de går på byen, men hvis de går rundt og tror de er bedre enn for eksempel meg, som er bleik i forhold, kan de ta seg en bolle. Det er min holdning til saken. Men en rar blanding av sminke og steroider er det definitivt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tror de fleste guttene hadde også skygget unna henne med engang. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Og likevel, av en eller annen grunn, har nesten alle prettyboysa på bildene dame. Sikkert venninner. Tipper de har jentekveld hvor de diskuterer sminke, gutter og kjendissladder, samtidig som de farger håret og tar manikyr ... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Altså, de kan få gjøre hva de vil, men for Guds skyld, det der ser jo kun dumt ut. Det er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Døh.. Vi jenter har ikke slike 'jentekvelder'. Hvertfall ikke jeg, men så jeg er kanskje litt macho og guttete av meg :!: Det er bare noe dere mannfolk tror vi driver med på vors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå