Gå til innhold

"Pretty Boys" - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en effekt av et samfunn hvor gutta blir mer og mer forvirra. Gutter som sminker seg og "horer" seg opp.

MEN! Ser vi på dyreverdenen, finner vi arter hvor hunkjønnene velger ut de hankjønnene som har mest bling-bling, eller skiller seg ut på en måte som de finner attraktivt.

 

Så kanskje dette egentlig ligger i oss mennesker et sted? Der hvor apehjernen finnes!??

(Hadde en forelesning om Darwins teorier om seksuell seleksjon for noen år tilbake. Dette finnes seff. hos oss mennesker også. Kanskje disse gutta har skjønt det?)

 

Mandrill.jpeg

peacock.jpg

anole.jpg

Lenke til kommentar
Nei men hva har det med saken å gjøre, på hvert sitt arena prøver de å se best mulig ut.

 

Bodybuildere gjør det for å fremheve musklene i forbindelse med en konkuranse, og de klarer faktisk å ha noe som er i nærheten av en naturlig hudfarge.

 

http://onejerusalem.com/wp-content/bodybuilder.jpg

 

Kan ikke helt se at umpa lumpaene over her har de samme målene. Helt greit at det finnes gutter som liker å pynte seg, helt greit at noen ønsker å pynte på hudfargen sin også, men når de er orange i trynet så skulle en nesten tro at de glemmer å se i speilet før de går ut døra.

 

Veldig fristende å stille spørsmålet "Can you turn left?", om jeg kommer i samtale med en av disse.

Endret av NewGUY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det verste er ikke hvordan de ser ut, men holdningene deres. Det samme gjelder for øvrig også for "motstanderne" deres. For min del kan de kle seg akkurat som de vil. De damene de tiltrekker seg kunne jeg aldri falt for, så de gjør meg egentlig en tjeneste. Ikke at jeg har sett så mange pretty boys de stedene jeg har bodd, men jeg har faktisk spilt fotball med en person på første siden, uten at jeg gidder å nevne hvem.

 

De må bare bruke en tube brunkrem før de går på byen, men hvis de går rundt og tror de er bedre enn for eksempel meg, som er bleik i forhold, kan de ta seg en bolle. Det er min holdning til saken.

 

Men en rar blanding av sminke og steroider er det definitivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...