Gå til innhold

"Pretty Boys" - Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Hvis man tar vann i en kopp blir det bare vann i koppen. Heller man i coca cola, blir det en annen blanding. Tar man i juice, blir det bedre. Slik blir det flere og mer spennende ingredienser i miksen, sier Farhan.

Bedre? Nei! Det kommer til å bli grisestygt og det gjelder stilen også!

Lenke til kommentar

Ingenting galt med å pynte seg og diverse før man skal ut (brunkrem og sminke synes jeg blir for ekstremt, heller ta litt solarium el.no). De folka der ser ut som en skikkelig GaySquad, regner med at de drar homser like bra som damer.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt greit at menn bruker tid på badet og vil se bra ut. Er bare kjekt det. Men skjønner seriøst ikke hva som får disse folka til å gå rundt å tro at det er pent å være oransje. De må jo merke at ansiktet er en helt annen farge enn resten.

Lenke til kommentar
Ingenting galt med å pynte seg og diverse før man skal ut (brunkrem og sminke synes jeg blir for ekstremt, heller ta litt solarium el.no). De folka der ser ut som en skikkelig GaySquad, regner med at de drar homser like bra som damer.

Å sammenligne homofili med dårlig smak er ganske irrelevant. At de får seg noe er i mine øyne et under, uavhengig av hvilket kjønn de liker.

Lenke til kommentar

Greit hvis folk ønsker og bruke flere timer forran speilet- selv om de er gutter. Burde jo egentlig ikke være noen forskjell det- fra jenter tenker jeg på.

Men om gutter bruker sminke, kan jo være litt på streken. Men burde jo være greit det og- hvorfor skal jenter få lov og ikke gutter? Har jo til og med kommet egen sminke til gutter på H&M har jeg sett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...