ukjentbruker Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Kom over denne artikkelen: http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html quote fra artikkelen: TAKIN' OVA: Nas Khan (21) og modellkjæresten Lisa Lents deler sminkeområdet hjemme i stua. Det tar tre timer å krølle hår, legge brunkrem og finne klær. For ham. Dette virker jo mildt sagt som en helt syk trend.. Endret 30. mars 2008 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 - Hvis man tar vann i en kopp blir det bare vann i koppen. Heller man i coca cola, blir det en annen blanding. Tar man i juice, blir det bedre. Slik blir det flere og mer spennende ingredienser i miksen, sier Farhan. Bedre? Nei! Det kommer til å bli grisestygt og det gjelder stilen også! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Likte den biten i papirutgava om å jage med balltre. Då skratta eg høgt der eg sat på bussen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vel tydelig at enkelte jenter tenner på de. Ser kanskje smålignende tendenser på utesteder kjent for å huse pappagutter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg kunne aldri tenkt med en kjæreste som bruker lengre tid på badet enn de 10 minuttene det tar for meg om morningen. Nei, fysj! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Masse kult på fjasbok-gruppa. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Litt av noen "jeg er bedre enn deg"-holdninger. - Hvor kommer stilen deres fra? - Fra oss. For 40 år siden hadde ikke danskene stil what so ever. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk for tipset, Kim! 10hi. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men damer drar de i hopetall. Lenke til kommentar
alkoeinar Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 er det mulig? ser jo helt sykt ut med brunkrem Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvilken facebookgruppe er bildene hentet fra? Han til venstre på det øverste bildet går på skolen min, fysj for en klatt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ingenting galt med å pynte seg og diverse før man skal ut (brunkrem og sminke synes jeg blir for ekstremt, heller ta litt solarium el.no). De folka der ser ut som en skikkelig GaySquad, regner med at de drar homser like bra som damer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er forsåvidt greit at menn bruker tid på badet og vil se bra ut. Er bare kjekt det. Men skjønner seriøst ikke hva som får disse folka til å gå rundt å tro at det er pent å være oransje. De må jo merke at ansiktet er en helt annen farge enn resten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ingenting galt med å pynte seg og diverse før man skal ut (brunkrem og sminke synes jeg blir for ekstremt, heller ta litt solarium el.no). De folka der ser ut som en skikkelig GaySquad, regner med at de drar homser like bra som damer. Å sammenligne homofili med dårlig smak er ganske irrelevant. At de får seg noe er i mine øyne et under, uavhengig av hvilket kjønn de liker. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Homofile ligger vel uansett ikke med oransje mennesker de heller. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Greit hvis folk ønsker og bruke flere timer forran speilet- selv om de er gutter. Burde jo egentlig ikke være noen forskjell det- fra jenter tenker jeg på. Men om gutter bruker sminke, kan jo være litt på streken. Men burde jo være greit det og- hvorfor skal jenter få lov og ikke gutter? Har jo til og med kommet egen sminke til gutter på H&M har jeg sett.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis man skal holde på sånn må mann skjønne at det er en hårfin grense mellom kjekkas og klovn... Store mengder med hudkrem er ihvertfall urkomisk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvilken facebookgruppe er bildene hentet fra? Link. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan ikke si at jeg er helt fan av å klippe til en stor utrigning på t-skjorter. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Skremmende... Men liker de stilen får de vel drive på som de vil. Skader jo ingen (ikke fysisk ihvertfall ) Endret 16. mars 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå