Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klarer ikke å fokusere på PC-skjermen

Tunky

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg klarer, som sagt, ikke å fokusere på PC-skjermen. Enten ligger det et slør over det jeg ser, så det blir uskarpt, eller så ser jeg dobbelt. Skjønner ikke hva dette kan være. Klarer fint å fokusere på alt annet, til og med TV'en. Har ikke vært spesielt mye på PCen idag heller, men har vært syk idag, så jeg har sett noen timer på TV. Har innimellom TV-tittinga også vært litt på PCen, men hadde ikke noen problemer da. Idag har jeg vært syk, som sagt, har fryst selv om det har vært varmt (!), har hosta litt, litt øreverk og kvalmefølelse. Og nå klarer jeg heller ikke fokusere på PC-skjermen. Jeg bruker briller, og fikk nye for ikke så veldig lenge siden (kanskje et år, eller noe).

Skjermen er en noen år gammel flat CRT-skjerm fra Philips. Fant et bilde.

Hva kan det være? :p Begynner å bli litt redd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du konsentrasjonsproblemer? Tror ikke jeg har det. Vitamin D-mangel, hmm. Jeg ser på Wikipedia at man får det gjennom fet fisk og smør. Fet fisk går det ikke så mye av, men spiser noen skiver om dagen med smør på.

Kan det rett og slett være at jeg er trøtt? Føler meg ikke spesielt trøtt, da.

Lenke til kommentar

Tja. Vet ikke, jeg. Tok et bilde, men vet ikke. Det er jo dårlig lys og dårlig mobilkamera, så tror det ville blitt så dårlig som det ble, uansett. Går og legger meg, jeg, og så ser jegom det gir seg til i morra. Holder en liten knapp på at jeg er trøttere enn jeg tror.

Lenke til kommentar
Mener du konsentrasjonsproblemer? Tror ikke jeg har det. Vitamin D-mangel, hmm. Jeg ser på Wikipedia at man får det gjennom fet fisk og smør. Fet fisk går det ikke så mye av, men spiser noen skiver om dagen med smør på.

Kan det rett og slett være at jeg er trøtt? Føler meg ikke spesielt trøtt, da.

Du får i deg mest Vitamin D Via tran..

Ja kansje du er for trøtt..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Du får se på det som et tegn, Knewt. Du har sittet aaaalt for mye foran skjermen og stirret, kom deg opp av stolen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...