Tunky Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei. Jeg klarer, som sagt, ikke å fokusere på PC-skjermen. Enten ligger det et slør over det jeg ser, så det blir uskarpt, eller så ser jeg dobbelt. Skjønner ikke hva dette kan være. Klarer fint å fokusere på alt annet, til og med TV'en. Har ikke vært spesielt mye på PCen idag heller, men har vært syk idag, så jeg har sett noen timer på TV. Har innimellom TV-tittinga også vært litt på PCen, men hadde ikke noen problemer da. Idag har jeg vært syk, som sagt, har fryst selv om det har vært varmt (!), har hosta litt, litt øreverk og kvalmefølelse. Og nå klarer jeg heller ikke fokusere på PC-skjermen. Jeg bruker briller, og fikk nye for ikke så veldig lenge siden (kanskje et år, eller noe). Skjermen er en noen år gammel flat CRT-skjerm fra Philips. Fant et bilde. Hva kan det være? Begynner å bli litt redd. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er ikke helt sikker.. Man tror du mangler konsensansjons evnen i kroppen.. Ellers så har du ikke nok Vitamin D i blodet ditt.. Srry vis jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Mener du konsentrasjonsproblemer? Tror ikke jeg har det. Vitamin D-mangel, hmm. Jeg ser på Wikipedia at man får det gjennom fet fisk og smør. Fet fisk går det ikke så mye av, men spiser noen skiver om dagen med smør på. Kan det rett og slett være at jeg er trøtt? Føler meg ikke spesielt trøtt, da. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil tippe at det er CRT'en. ala 60hz? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kan det være at skjermen har tatt kvelden? Enkleste måte å sjekke det på er å bruke mobilen og ta et bilde av skjermen. Hvis den er slørete på bildet så har nok skjermen tatt kveld. -KJ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Tja. Vet ikke, jeg. Tok et bilde, men vet ikke. Det er jo dårlig lys og dårlig mobilkamera, så tror det ville blitt så dårlig som det ble, uansett. Går og legger meg, jeg, og så ser jegom det gir seg til i morra. Holder en liten knapp på at jeg er trøttere enn jeg tror. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Gjør det CRT skjermen min var delvis defekt når det begynte å svi i øynene når jeg spilte på den. Gikk over til LCD og da var problemet borte med en gang Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mener du konsentrasjonsproblemer? Tror ikke jeg har det. Vitamin D-mangel, hmm. Jeg ser på Wikipedia at man får det gjennom fet fisk og smør. Fet fisk går det ikke så mye av, men spiser noen skiver om dagen med smør på. Kan det rett og slett være at jeg er trøtt? Føler meg ikke spesielt trøtt, da. Du får i deg mest Vitamin D Via tran.. Ja kansje du er for trøtt.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har jo døgnet flere dager på LAN med crt 60hz uten at det ble sånn for meg da, men det var først når skjermen var defekt det begynte å svi i øynene. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hadde selv en CRT-skjerm som ble mer og mer uklar, og det tok en stund før jeg både la merke til det og før jeg innså at det var skjermen det var noe galt med. Sitter nå på en sylskarp LCD-skjerm og alt er såre vel. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 LCD sparer også synet på mange måter, så jeg ville nå sagt at det ville vært en fordel å gå til inkjøp av et slikt vidunder. Aldri mer hodepine, eller såre øyne ved for lenge skjermtitting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du får se på det som et tegn, Knewt. Du har sittet aaaalt for mye foran skjermen og stirret, kom deg opp av stolen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 God morgen! Jeg er fortsatt syk, men klarer nå fint å se på skjermen. Var antagelig bare at jeg var trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå