Gå til innhold

Den tredje scientologi protesten 12. April - Operation Reconnect!

Anbefalte innlegg

Fokuset denne gangen er på ‘disconnection’ taktikken til kirken.

Vi oppfordrer vi alle scientologer, som har blitt presset til å bryte kontakt med

familien og venner. Til å gjennoppta kontakten.

Fant en liten feil.. Men ellers flott. dette blir bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er tull? Klart det skjer noe om 7 dager. Vi har allerede hatt 2 protester i Oslo, hvorfor skulle det ikke skje noe denne gangen også?

Her er fra 10. Februar -

Og her fra 15. Mars - http://www.youtube.com/watch?v=VolSj_0_tIw

Og denne gangen er vi forran kirken! Blir enda bedre.

Woops Trudde om 7 dager så det bli dommedag ellns jeg:p sorry

EDIT: Leste feil tråd

Endret av Trollen
Lenke til kommentar

Ikke for å være kritisk eller noe, men bør vi ikke endre nok på flyersene til at folk ser forskjellen? Ellers vil jeg tro mange tenker at det er de samme vi delte ut sist, og ikke gidde å ta imot. Det ligger jo en hel del ute på partyvan man kan bruke for å få en litt annen look og form på ting.

Sånn uansett, så pass i hvert fall på at pdf-filene er 1 A4-side. Det var de ikke sist, og er det noe trykkerier hater, så er det når ting ikke er i den oppgitte størrelsen.

Lenke til kommentar

Folk som fikk flyers sist gang trenger vel ikke nye? De har allerede fått informasjon om at de bør kikke nøyere på handlingen til kirken. Og tatt et valg om saken. Tror de vil ombestemme seg hvis de i tillegg får høre om enda mer?

Men jeg skal ta en titt på partyvan.

Lenke til kommentar
Det er jo bare og ta bergkrystallen banen til ryen for å komme ditt.

Copyco har lokaler 100 meter fra kirkens lokaler. :)

Jeg syntes bare 4000 høres vilt mange ut.

ja jeg vet at fire tusen er mange men husk hvor fort de fløy sist gang vis vi trenger flere er det bare å hente der

Lenke til kommentar

jeg vet ikke et fast tall, men det var mange som hadde med nærmere 1000 og vi måtte printe opp flere, og det var alikevel ikke nok, så jeg tror 4k er forlite enkelig og det gjør ikke noe og ha noen igjen, fordi de blir jo protest i mai også

Lenke til kommentar

Hei,

Det er jo åpning av operaen den 12. april. Hva om et par-tre drar ned dit (hvis det passer med tiden) og henger rundt med flyers og Guy Fawkes maske der? Noe fottrafikk som kan nås, og man ser jo veldig teatralsk ut i de maskene. Kanskje komme på TV også, hvis de tar noen eksteriørbilder akkurat da.

Bra jobbet på søknader og løpesedler. Status svær plakat/banner?

Endret av 89
Lenke til kommentar

Lol! Dødsbra, epic win fra de der ass.. Smart å bevege seg rundt om kring i byen da, får på en måte spredd info litt bedre..

Har tenkt litt på det med å stå foran Stortinget, skal dere det denne gangen også? Jeg tenker alltid "hm, nok en freakdemonstrasjon" når jeg ser noen gærninger med trommer og sjerf foran Stortinget. Kanskje det er bedre å gå rundt i Oslo også, så kan anon oppsøke folket i stedet for motsatt?

Lenke til kommentar

Denne gangen har vi fått tillatelse til å være forran CoS bygginingen i Karl Johansgaten :)

Forresten, anonymous i L.A. trenger vår hjelp! Se her -

Send denne mailen til disse to:

-Council President at [email protected]

-Police Chief William Bratton at [email protected]

Se mailen:

Dear _______________ ('Chief Bratton' eller 'Council President'):

I am a Norwegian citizen who is writing you about an unlawful street closure of L. Ron Hubbard Way on March 15, 2008, the day that the group Anonymous was peacefully protesting the Church of Scientology on Sunset Blvd.

That day, the Church of Scientology apparently had a permit to block off L. Ron Hubbard Way, a public street, from vehicular traffic, but not from pedestrian access.

The Police Commission and the City Council had assured Atty. Graham Berry that the permit allowed protesters to lawfully walk up and down L. Ron Hubbard Way with picket signs.

However, police officers on duty did not allow protester pedestrian access to that street, contrary to the terms of the alleged permit.

I respectfully request that there be an investigation into this matter.

If you have any questions, please contact Atty. Graham Berry, whose contact information is below. Thank you.

Sincerely,

Atty. Graham Berry

3384 McLauglin Ave

Los Angeles, CA 90066

(310) 745-3771

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...