NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Flotters. Merk alle, at det ikke fritar folk fra å ta med selv. Det kommer til å bli tomt. Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) vi så det sist protest. vi er trolig 6 på 4k lapper det er enkelig ikke nok, sist gang delte vi ut flere tusen fliers og vi gikk tom etter noen få timer. men du trenger ikke å printe ut 2k stykker du kan også ta med deg også 100 stykk det hjelper også. Endret 3. april 2008 av Kagge Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 vi så det sist protest. vi er trolig 6 på 4k lapper det er enkelig ikke nok, sist gang delte vi ut flere tusen fliers og vi gikk tom etter noen få timer. men du trenger ikke å printe ut 2k stykker du kan også ta med deg også 100 stykk det hjelper også. I og med at de opererer med en startpris blir jo tillegget for ekstra fliers forholdsvis lite.. så om nok folk er med trenger vi ikke stoppe på 2k x2... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilken av dem var billigst/er det vi går for? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) vi så det sist protest. vi er trolig 6 på 4k lapper det er enkelig ikke nok, sist gang delte vi ut flere tusen fliers og vi gikk tom etter noen få timer. men du trenger ikke å printe ut 2k stykker du kan også ta med deg også 100 stykk det hjelper også. I og med at de opererer med en startpris blir jo tillegget for ekstra fliers forholdsvis lite.. så om nok folk er med trenger vi ikke stoppe på 2k x2... nei vil du være med så heng på, så printer vi ut flere, vi skal holde oss under grensen på 200 per pers. men gjør det god tid før protesten, noen andre en meg må bestille de, kjøpte akkutart ny pc og har ikke alt for mye cash på konto for å si det sånn, det ligger på ryen vis de vil at vi skal bort ditt. Endret 3. april 2008 av Kagge Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg nominerer NgZ til ansvarlig for å bestille. Hvis saldoen er et problem, så skal jeg få sendt over min del fortere enn svint. Er ikke sikker på hvilken som er billigst, men for mine øyne så det ut til absolutt å være Digitalkopi - ringe dem i morgen for pris? Skal vi unngå kontonumre er PayPal en mulighet (ikke alle har like godt forhold til PayPal, men en mulighet er det ihvertfall). Og så er det jo cash-in-hand på demoen som 3. alternativ. Tar du ballen, NgZ? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 som jeg sa jeg har sendt de mail, og det er lett og komme ditt for meg så jeg kan ta en tur innom. som jeg sa jeg har sendt de mail, og det er lett og komme ditt for meg så jeg kan ta en tur innom. men rekker ikke i morgen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 som jeg sa jeg har sendt de mail, og det er lett og komme ditt for meg så jeg kan ta en tur innom. men rekker ikke i morgenVi har vel ikke flyersene klare enda heller?Men den er grei. Fint om flere melder seg da, så vi kan trykke enda flere. Skal vi sette en maks pris per person? Om det blir nok til en god del ark, kan jo kanskje en brosjyre vurderes? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 som jeg sa jeg har sendt de mail, og det er lett og komme ditt for meg så jeg kan ta en tur innom. men rekker ikke i morgenVi har vel ikke flyersene klare enda heller?Men den er grei. Fint om flere melder seg da, så vi kan trykke enda flere. Skal vi sette en maks pris per person? Om det blir nok til en god del ark, kan jo kanskje en brosjyre vurderes? nei men jeg spurte hvor mye ekstra det kosta med dobbelsidig, Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor kjøper dere maskene deres? Eller, de som kjøper da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er ikke lov å demonstrere med masker i Norge og det ser dårlig ut med disp på denne paragrafen så... ingensteder. Lenke til kommentar
anonymous_oslo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er ikke lov å demonstrere med masker i Norge og det ser dårlig ut med disp på denne paragrafen så... ingensteder. Søknad om dispensasjon er i alle tilfeller sendt inn med begrunnelse og lenker til informasjon om Fair Game, eksempler på demonstranter som er blitt trakasserte etter disse demoene og litt forskjellig annet. Samtalte i tillegg med han som styrer med tillatelsen fra politiets side; han virket i utgangspunktet velvillig innstilt, og ba om begrunnelse/dokumentasjon. Melder fra når det foreligger svar. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er ikke lov å demonstrere med masker i Norge og det ser dårlig ut med disp på denne paragrafen så... ingensteder. Jeg visste noen måtte nevne dette. Jeg står fortsatt uvitende til det jeg spurte om, hvor kjøper folk disse maskene? Er det noen norske nettsteder? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ok jeg har fått svar fra digitalkopiering svaret ble Hei, 2000 2-sidig svart/hvitt FORMAT A4 kuttet i 2 = 1100,- + mva så det er ikke spess ille. da må vi være 6 en av vennene mine bælja ut så vi kan, så da vis vi får noen til kan vi gjøre det men vi vet prisen i hvert fall er 450 ekstra for 2k ark. så det blir 0,225 pr ark og kopiere og kutte i to Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvor kjøper dere maskene deres? Eller, de som kjøper da. 1: http://forbiddenplanet.co.uk/ 2: buy mask 3: ???????? 4: Profit!!! Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 2000 2-sidig svart/hvitt FORMAT A4 kuttet i 2 = 1100,- + mva... prisen er 450 ekstra for 2k ark. Nå er ikke hodet mitt helt med meg i øyeblikket, sliten og sånt, men forstår jeg det riktig når jeg oppfatter...: 2000 2-sidig svart/hvitt FORMAT A4 kuttet i 2 [=4000 fliers?] = 1100,- + mva Og at... 2000 2-sidig + 2k ekstra (=totalt 4k dobbeltsidige A4-ark --> 8k fliers) = 1100+450+mva? Hvis vi har en flier a lá sist med noen mindre modifikasjoner ville det være gull å få tatt med de 2k ekstra, siden den vil kunne brukes på neste protest også... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 På copyco.no trenger dere ikke bestille så mange for å få god pris. Fast pris på 30 øre per side i A4 og 60 øre per side i A4 og forige gang jeg brukte dem slapp jeg både innscannings- og kutteavgift. Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 På copyco.no trenger dere ikke bestille så mange for å få god pris. Fast pris på 30 øre per side i A4 og 60 øre per side i A4 og forige gang jeg brukte dem slapp jeg både innscannings- og kutteavgift. ja men det er jo greit, men det blir alike vel bligere på digital kopiering, og når vi er mange er det smartere og kjøpe i et stort kvantium. det er jo bare og ta bergkrystallen banen til ryen for å komme ditt. men meld dere på foreløpig er vi 3 her på forumet jeg får med flere. dere som ikke vil være med kopier dere også, dette er ikke et fritak for dere Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Første poster: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=220320 Andre poster: SecondPre124.pdf Endret 5. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Og 15/3 flyer oppdatert med Narconon - UpdatedFlyer124.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå