Gå til innhold

Den tredje scientologi protesten 12. April - Operation Reconnect!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må jo være tidspunktet for å tipse pressen om protestene til anon! Skal det ikke være en ny den 10. mai?

 

Alle sakene på db.no har "tips oss" - boks nederst.

 

Kanskje noen her som har skikkelig peiling kunne stilt opp i intervju med en avis, med maske og hele greia... Kjenner godt til norsk presse, og er det noe sted det gjelder å svi mens jernet er varmt, så her det her..

Lenke til kommentar

"Det er nå rundt 200 aktive medlemmer i Norge."

 

Da regner de med alle som bare har vært såvidt innom. De har ikke 200 aktive medlemmer. I følge "those in the know".

Ja jeg er også temmlig skeptisk på det tallet. Men Galacticus nevnte at da regner de også med barna sine. Selv støtter jeg heller Richard Dawkins om at det er avskyelig å gi politiske og religiøse betegnelser til barn. Men med en slik tankegang kan det fort gå opp i 200 personer.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Jeg ble imponrt at fosse var med. at han ikke holt seg skjult som resten av "religionen" men jeg tror han ikke hadde noe valg å være med etter alt det medieoppstyret. syns at vi skulle ha demoen neste helg jeg ass. men helt enig burde vart noen timer til. mer på nrk nå

Endret av Kagge
Lenke til kommentar

Reportasjen i begynnelsen er nesten revolusjonær for norsk media. Tidligere har de vært veldig tilbakeholdne i forsøk på å være for nøytrale. Her blir CoS lagt fram som en skikkelig sekt, som skaper sterke assosiasjoner med polygamist sekten Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige, de russiske folka i hulen. Helt fantastisk program!

 

Eneste som irriterte var at hver gang Andreas snakket, avbrøyt scifagen og begynnte å krangle. Som gjorde at programlederen stoppet opp og heller spurte noe andre. F.eks fyren fra VG. Som heldigvis også hadde mye bra å si, men merk at scifagen aldri turte å avbryte han :p

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Men dette må jo føre til fantastisk oppmøte ved neste demo.

 

Det må jo bli bøttevis som skjønner hva for slags drit CoS er nå. Sinnsykt bra at de fleste på tv konsekvent refererte til CoS som en sekt.

 

Har arbeidet med 10. mai satt i gang? Bør jo ha fokus på selvmordet. Noen som vet om det har blitt gitt mye oppmerksomhet verden rundt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...