Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei. Jeg er 15 år, har tenkt til å gi en liten gave til dama Altså en form klitorisstimulator eller noe. Men på nytelse.no får man jo et brev i posten, hvor det står avsender, og litt slikt når jeg velger oppkrav. er det et sted jeg kan bestille fra uten at foreldrene mine vil skjønne hva det er snakk om? Ut ifra den lappen man vil motta i posten og slikt? Jeg må betale oppkrav, så det er sagt. Takker Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Om du bor litt sentralt er det bare å gå på kondomeriet eller lignende å handle. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg bor ikke sentralt, må bestilles Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Erotikknett sender med avsender som "E-NETT", så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Orion sender i hvertfall veldig diskre. Som avsender så står det bare ""O. P. A/S, Postens Godssenter" Endret 15. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du må være over 18 for å handle hos begge, om jeg ikke er på tur. Samtlige slike websjapper med respekt for seg selv sender nok 100% diskre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Men altså, jeg mottar jo denne hentelappen i postkassen. Og min far pleier jo å se gjennom brev og slikt, når han da ser den hentelappen, vil han skjønne at det er fra en sexshop? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Men altså, jeg mottar jo denne hentelappen i postkassen. Og min far pleier jo å se gjennom brev og slikt, når han da ser den hentelappen, vil han skjønne at det er fra en sexshop? Hadde DU gjetta at O. P. A/S, Postens Godssenter er en sexshop? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men altså, jeg mottar jo denne hentelappen i postkassen. Og min far pleier jo å se gjennom brev og slikt, når han da ser den hentelappen, vil han skjønne at det er fra en sexshop? Med mindre han ikke har lest denne tråden, googlet "O. P. A/S, Postens Godssenter" eller handlet ifra stedet selv, så han kjenner igjen avsender vil han vel ikke mistenke det vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Be faren din bestille en for deg, han skjønner vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå