SSGXD Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Idag var jeg og kjøpte meg en kabel. Det er en scart -vga kabel kjøpt på biltema. Planen var å bruke den slik at jeg kan få bilde fra pc over på tv'n. Dette vil da ikke fungere. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 1 Plugg i 2Slå på tv 3Restart pc 4 Gå på instillinger for skjerm (høreklikk på skrivebord- tilpass) Ellers har de fleste skjermkort produsenter egne programvarer som kansje kan hjelpe deg med dual screen Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har allerede prøvd dette. Har også prøvd med forskjellige oppløsniger på skjermen, men tv'en er like svart. Men hvordan finner jeg ut hvilket skjermkort jeg har.? Jeg har en bærbar datamaskin, og fikk denne i gave, så jeg aner ikke hvem skjermkort jeg har.. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Start->kjør->Dxdiag Trykk ok, så går du på skjerm der står en del informasjon samt navnet på skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå