Gå til innhold

MIST 600W i Antec P182 kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med å bygge en pc hvor kabinettet er et Antec P182 og strømforsyningen er en MIST 600W. Hovedkortet er et Gigabyte GA-P35C-DS3R.

Problemet mitt er at 12V ATX 4-pins kabelen er alt for kort til å nå frem til kontakten på hovedkortet. Strømforsyningen skal i P182 plasseres nederst i kabinettet, og 12V ATX 4-pins kontakten er helt øverst når hovedkortet er skrudd fast.

Finnes det forlengelsekabler å få kjøpt, eller blir jeg nødt til å bytte strømforsyning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Jeg holder på med å bygge en pc hvor kabinettet er et Antec P182 og strømforsyningen er en MIST 600W. Hovedkortet er et Gigabyte GA-P35C-DS3R.

Problemet mitt er at 12V ATX 4-pins kabelen er alt for kort til å nå frem til kontakten på hovedkortet. Strømforsyningen skal i P182 plasseres nederst i kabinettet, og 12V ATX 4-pins kontakten er helt øverst når hovedkortet er skrudd fast.

Finnes det forlengelsekabler å få kjøpt, eller blir jeg nødt til å bytte strømforsyning?

Hei.

Har akkurat det samme problemet.

Monterte strømforsyningen (MIST 600W) opp ned, og da fikk jeg akkurat plugget i 8 pins kabelen på mitt Asus Maximus Formula hovedkort.

Fant du forresten noen forlengelses kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...