medisterpus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg holder på med å bygge en pc hvor kabinettet er et Antec P182 og strømforsyningen er en MIST 600W. Hovedkortet er et Gigabyte GA-P35C-DS3R. Problemet mitt er at 12V ATX 4-pins kabelen er alt for kort til å nå frem til kontakten på hovedkortet. Strømforsyningen skal i P182 plasseres nederst i kabinettet, og 12V ATX 4-pins kontakten er helt øverst når hovedkortet er skrudd fast. Finnes det forlengelsekabler å få kjøpt, eller blir jeg nødt til å bytte strømforsyning? Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 skal finnes det... mulig du finner det her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10175 Lenke til kommentar
ingarl Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg holder på med å bygge en pc hvor kabinettet er et Antec P182 og strømforsyningen er en MIST 600W. Hovedkortet er et Gigabyte GA-P35C-DS3R. Problemet mitt er at 12V ATX 4-pins kabelen er alt for kort til å nå frem til kontakten på hovedkortet. Strømforsyningen skal i P182 plasseres nederst i kabinettet, og 12V ATX 4-pins kontakten er helt øverst når hovedkortet er skrudd fast. Finnes det forlengelsekabler å få kjøpt, eller blir jeg nødt til å bytte strømforsyning? Hei. Har akkurat det samme problemet. Monterte strømforsyningen (MIST 600W) opp ned, og da fikk jeg akkurat plugget i 8 pins kabelen på mitt Asus Maximus Formula hovedkort. Fant du forresten noen forlengelses kabel? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 microplex har hat en forlenger! eller nesthop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå