Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg brukket foten?

Gjest knekten per

Anbefalte innlegg

Åltså, hvor på beinet er det da? Er det mitt på leggen, så tviler jeg på at den er knekt. Er det nede i ankelen er det værre. Der er det mange små bein, sener og muskler i hue og ræva. Der skal du være forsiktig, samme med kneet. Leggen består av to store bein, knekker du de, merker du nok det. Samme med lår.

Jeg skal love deg at du merker at leggen er knekt.

En venn av meg knakk et ben i foten husker jeg. Det skjedde på en fotballkamp. Han hoppa og landa feil dermed knakk et ben i ankelen, han trodde det bare var at han hadde tråkka over, så han gikk med brudde i ei uke helt til mor hans dro han med på legevakta.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Lise_*
Jeg tok på meg et par tresko for et par timer siden og plutselig tråkket jeg feil og falt som en gammel vott på gulvet. Det var vondt som faen i ca. 2 minutter, så gikk det over og en halvtime senere var det dritvondt igjen. Det er vondt når jeg går. Det er en steinhard kul ca. mitt på foten. Det kjennes nesten ut som om kulen er mitt på et bein...Men jeg er ikke sikker. Kan foten være alvorlig skadet?

Haha litt artig å lese det her :p Jeg falt ned trappa for 6 uker siden. Så fikk jeg vondt i foten. Jeg fortsatte å gå på det men jeg hadde litt vondt. Det var ganske hovent. Men jeg tenkte jaja. det ordner seg vel... Så jeg dro ikke til legen med det første. Etter 4 dager så hadde det ikke blitt så mye bedre. Jeg dro til legen og tok røngten. Og gjett hva. Jeg hadde faen ma brekt tvers over det ytterste beinet i foten...

Bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite..

Jeg fikk ikke gips av legen og det ser ut som om beinet mitt har grodd feil da.. Lurer på om jeg kanskje må brekke det opp igjen.. Er det noen som vet om det er vanlig ? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...