joaboe Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Greit nok at mange dørvakter er ydmyke og ber deg pent om ta litt luft, selv om de har i baktanken at du er for full og må komme deg hjem. Men er det ingen mellomting mellom å bli kastet ut, og faktisk gå ut og lufte seg litt for så å komme inn igjen??? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Når man er dørvakt har man ikke tid til å gi folk en mellomting. Er du for full er det et problem for utestedet, da det kan gå utover skjenkebevilginga. Så når dørvakta oppfatter deg som for full, er det som regel rett ut. Hvis man stoppes i døra på veg inn får man beskjed om å lufte seg hvis man har drikki for mye. Er man allerede er saken en annen... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis man stoppes i døra på veg inn får man beskjed om å lufte seg hvis man har drikki for mye. Kjenner igjen den, kjiipt.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kjenner igjen den, kjiipt.. Jau, det er ikkeno artig der og da. Men som sagt, det er som regel bra at dørvakter gjør dette. Både for ens eget, andre, og utestedets beste. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jævlig mange kjøtthuer som er dørvakter og. Jeg ble nektet inngang fordi han mente jeg var for full. Da var jeg sjåfør. Kom inn etter at jeg fikk sagt at jeg var sjåfør og pekt på bilen og låst den opp og igjen med nøklene mine. Endte med at han lot meg gå inn på feil side av kjettingen så jeg slapp å betale Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jævlig mange kjøtthuer som er dørvakter og. Jeg ble nektet inngang fordi han mente jeg var for full. Da var jeg sjåfør. Kom inn etter at jeg fikk sagt at jeg var sjåfør og pekt på bilen og låst den opp og igjen med nøklene mine.Endte med at han lot meg gå inn på feil side av kjettingen så jeg slapp å betale Idioter finner du i alle yrkesgrupper, det skal jeg garantere deg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jævlig mange kjøtthuer som er dørvakter og. Jeg ble nektet inngang fordi han mente jeg var for full. Da var jeg sjåfør. Kom inn etter at jeg fikk sagt at jeg var sjåfør og pekt på bilen og låst den opp og igjen med nøklene mine.Endte med at han lot meg gå inn på feil side av kjettingen så jeg slapp å betale Idioter finner du i alle yrkesgrupper, det skal jeg garantere deg. Thank you, Captain Obvious. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Thank you, Captain Obvious. Takk i lige måde. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis man stoppes i døra på veg inn får man beskjed om å lufte seg hvis man har drikki for mye. Er man allerede er saken en annen... Eller at dørvakten bak deg tar tak i hetta og river deg ut igjen! Har aldri vært så forbanna før på byen da det skjedde og siden har jeg aldri satt mine ben på den uteplassen. Til pass for dem at de gikk konkurs noen år senere. Verste av alt var at jeg ikke var særlig beruset heller. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Eller at dørvakten bak deg tar tak i hetta og river deg ut igjen! Har aldri vært så forbanna før på byen da det skjedde og siden har jeg aldri satt mine ben på den uteplassen. Til pass for dem at de gikk konkurs noen år senere. Verste av alt var at jeg ikke var særlig beruset heller. Som tidligere sagt, drittsekker finner du i alle yrker. Må si det var jævlig urutt av en dørvakt, høres mer ut som en klassisk bølle som har finni seg feil yrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå