Erling E. Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Nok en gang er et førsteperson-skytespill å finne i hyllene, og denne gangen står det svenske selskapet Termite Games nyeste spill New World Order for tur. Noen terrorister, som går under navnet The Syndicate, planlegger å utføre en hel mengde aksjoner som kidnapping, bombeattentat, sabotasje og så videre. Høres det interessant ut? Vel, det kunne vært gjort så utrolig mye bedre enn dette. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det er er et par måneder siden jeg spilte det, så jeg husker ikke akkurat antallet fps, men det var altfor lite, selv med all grafikken på bunn. Jeg har radeon9700pro, 2,53ghz og 512mb ddr, og hos kameratene mine med gf4tixxxx 2ghz og 512mb, hakket det enda mer, tror de var nede i 20-30fps. Men da hadde vi ikke fått innstallert noen patcher, så det er mulig at de har fikset litt opp på det. Ellers var det ganske gøy å spille multiplayer. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Synes faktisk det fortjener noe bedre en 3-4... Lys effektene var jo glimrende. Ingen screens av de nei,,, bare teit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg