i3rfnp3 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har bedt ei dame hjem til meg i morgen, og trenger forslag til hva vi kan finne på. Jeg føler det er litt klisje med bare film? Hva kan jeg gjøre? Vi er begge sjenerte.. Hjelp??! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Film funker hver gang da, hvorfor prøve noe annet da? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hehe. Hjelp, vi er sjenerte! Film funker bra det. Hopp i det! Gjør noe som du liker, ikke heng deg opp i bare å gjøre henne til lags, det er oppskrift på fiasko. Kjenn på hvordan det er å være sjenert, ikke vær redd for følelsen. Den er ikke farlig, og det er ikke dama di heller. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sørg for at dere prater en del innimellom, å sitte og stirre på TV'en kan bli jævlig kleint etter hvert. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kortspill og andre spill, bygge snømann, ake, base, gå tur, lage mat sammen, spise maten sammen, blabla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå