Gå til innhold

N95 8GB Skjermsparertrøbbel

Anbefalte innlegg

Når telefonen går i ventemodus slik at dato og klokka skal vises på en linje tvers over displayet,så vises den loddrett slik som man gjør når man skal se bredformat.Noen som har vært borti dette og hvordan evt hvordan løse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det vel bare å benytte seg av bytteretten før det dukker opp andre uventede feil på telefonen.Ingen som har vært borti dette før?Man vet jo aldri hvorfor den viser skjermspareren slik på skjermen.Håper bare at jeg ikke blir plaget med denne,har hatt N82 helt siden den kom og den har ikke vært en eneste feil med enda.Det er nok den beste Nokian jeg har hatt.Helt feilfri.

Lenke til kommentar
Tror alle med N95 8Gb har skjermspareren feil vei på skjermen, sånn er det med min og alle andre jeg har spurt også, så den skal nok være sånn av en eller annen grunn
Er det virkelig flere som har det sånn?Noen som kan legge ut screenshot av skjermen da?Har sett andre bilder på nett da den ikke er sånn.

Hva mister man på telefonen hvis man tar en gjenoppretting som *#7370# ? Bare lurte litt på det.Tenkte å forsøke.

Lenke til kommentar
Tror alle med N95 8Gb har skjermspareren feil vei på skjermen, sånn er det med min og alle andre jeg har spurt også, så den skal nok være sånn av en eller annen grunn
Er det virkelig flere som har det sånn?Noen som kan legge ut screenshot av skjermen da?Har sett andre bilder på nett da den ikke er sånn.

Post dem gjerne her, for det har ikke jeg sett.

Selv syns jeg egentlig det bare er fint at den er sidelengs da jeg bruker skjermspareren til Handy Clock og den er mye mer oversiktelig og stor i landskapsmodus. Er jo ikke værre enn å venne seg til å holde telefonen sidelengs hver gang du drar den opp av lomma for å se på klokka.

Angående bilholderen, har du ikke en klokke i bilen da?

Lenke til kommentar

Post dem gjerne her, for det har ikke jeg sett.

Selv syns jeg egentlig det bare er fint at den er sidelengs da jeg bruker skjermspareren til Handy Clock og den er mye mer oversiktelig og stor i landskapsmodus. Er jo ikke værre enn å venne seg til å holde telefonen sidelengs hver gang du drar den opp av lomma for å se på klokka.

Angående bilholderen, har du ikke en klokke i bilen da?

Jo det har jeg,men poenget mitt var at jeg lurte på om det skulle være sånn?Har flere mobiler også,men det er denne jeg vil bruke med klokka rett vei slik som den skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...