Gå til innhold

HTC P6500 og strek kode lese program

Anbefalte innlegg

HTC P6500 skal støtte strek kode scanning ved hjelp av tredje parts programvare.

Noen som vet om det faktisk finnes noe slik programvare tilgjengelig?

Hvordan er de tå lese inn en strek kode? Er det like kjapt og greit som en vanlig strek kode leser?

Har lastet ned et strek kode program til min N80 og det tar evigheter å scanne en strek kode og det er veldig få koder den faktisk klarer å scanne. Håper ikke P6500 er like håpløs.

Noen som vet?

Noen som har testet P6500 ennå?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Hei, Kikkin,

Hvordan vil du vurdere skjerm kvaliteten på HTC P6500? Er oppløsningen i forhold til skjermstørrelse et problem?

Da har jeg fått fingra på den.

Dæven den var stor. MYE større enn HTC TyTN.

Nå gjelder det bare å finne et strekkode lese program som går an å brukes.

:-D

Lenke til kommentar

Hei

Skjermen er helt ok men ting blir litt stort ja.

Spesielt klokka på HTC Home startsiden. Skulle ønske jeg kunne fått den mindre på et vis.

Liker du hitech telefoner men ser litt dårlig er denne telefonen midt i blinken.

Synes skjermen til å begynne med var litt lyssvak men den fungerer bra selv ute i sol lys.

Kamera er mye bedre enn på TyTN (omtrent som på Nokia N80) men ikke knall. Savner fult tastatur. Digger at det er 2 stk SDiO kort plasser. Den har ellers en hurtig meny for alle kjørende programmer noe TyTN også burde ha hatt.

Autentisering med finger avtrykk leseren fungerer ok, men er litt slitsom da den slår inn etter bare noen sekunder. Har ennå ikke funnet noen måte å endre tiden før den låser seg. Har derfor gått tilbake til pinkode låsing av telefonen og da er det ikke noe problem å stille tiden før den låser seg.

Ellers har jeg opplevd at den har slettet mail kontoer jeg har lagt inn. Ikke exchange push kontoen men to av mine andre mail kontoer har plutselig vært borte ved forskjellige anledninger.

Endret av Kikkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...