NorvegianDad Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal brenne en DVD til en på jobben,som han skal se på DVD spilleren sin. Problemet er at det er sikkert 4 år siden jeg har brukt en DVD spiller,så hvilke formater spiller de vanlige egentlig? Jeg har konvertert filene over til .mov divx format,det takler vel de aller fleste spillerne vel? Forrige DVD ville han ikke lese,jeg brant 3 filer og spilleren fant bare èn av de,alle var da i Xvid format. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Eh? "Vanlige" spillere leser DVDer, ikke Divx/Xvid. Du må nok konverte Divx/Xvid over til .vob filer (DVD format) for å være sikker at det vil spille. Nero lager Divx/Xvid over til DVD automatisk, funker bra de gangene jeg har gjort det. Kan legge til flere filmer på en DVD. Endret 15. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Nero ble jeg så forbanna på på at jeg slettet det,Jeg måtte jo betale fo oppgradering for at den skulle brenne til DVD format jo. Jeg prøvde å konverte til VOB,men da ble alt så lyst at det gikk ikke an å se noe. og fil 2 spillte bare lyden. Endret 15. mars 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå