Gå til innhold

Haze Never Coming Out on Xbox 360

Anbefalte innlegg

Spilte det litt på Elektromessa i fjor. Var ikke allverden da i hvertfall.

Hadde ikke kjøpt spillet om det var på vei til 360.

Tipper det blir et gjennomsnittlig spill slik som Army of Two.

Er jo en grunn for at det ble utsatt, så at spillet var dårlig da betyr ikke at det blir dårlig når det endelig kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei som har PS3: Kvifor bry seg om kva som skjer med Xbox 360? Eg ser ikkje poenget. Er det fest i heimen når eit spel ikkje blir gitt ut på Xbox 360? Kvar sine gleder altså, men det får då være grenser.

Eit unødig innlegg er fjerna.

Lenke til kommentar
Dei som har PS3: Kvifor bry seg om kva som skjer med Xbox 360? Eg ser ikkje poenget. Er det fest i heimen når eit spel ikkje blir gitt ut på Xbox 360? Kvar sine gleder altså, men det får då være grenser.

Aiaiai, du skulle bare ant hvilken fest vi hadde her da denne nyheten kom.

"Heile bygda va møtt fram, og sto å akkedert å spandert dram!" - Hans Rotmo :D

Nei, uhyre uhyggelig usannsynlig skeptisk til Haze. Mest fordi jeg er litt lei av turbo-FPSer av denne typen. Kanskje om dem lager en morsom co op-modus, da er jeg som regel ikke vond å be.

Lenke til kommentar

Nå er jo Haze laget av de samme som laget Timesplitters da, og det er ikke akkurat spill jeg kan påstå at jeg synes var noe særlig. Eneren og toeren hadde sin sjarm med litt humor blandet inn, mens nummer tre i serien var et makkverk.

Til og med når Haze stod på listen over kommendes Xbox 360 spill brydde det meg ikke særlig og om jeg kjøper PS3 så er det liten sjanse for at Haze havner i samlingen uansett. Føler både Haze og Fracture er to oppskrytte spill som jeg aldri kommer til å kjøpe uansett plattform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg kommer til å kjøpe dette spillet, bare fordi jeg må ha noe å spille på PS3`en min, den har det ikke bra vedsiden av xboxen min, stakkar.

Lenke til kommentar

Sikkert fordi xbox eiere har en tendens til å kaste dritt når xbox360 får seg en eksklusiv avtale. Er vel bare naturlig at det går litt andre veien ^^

Ser og at de som kommer med sterkest utsagn mot spillet er xboxeiere. "OMG, couldn't care less". Noe som for seg er et vanlig uttrykk i trådene som handler om xbox, fra sonyfolk.

Lenke til kommentar
jeg kommer til å kjøpe dette spillet, bare fordi jeg må ha noe å spille på PS3`en min, den har det ikke bra vedsiden av xboxen min, stakkar.

Stakkars PS3en fordi Xbox 360en griller den med å spy varm luft på den og dermed brenner opp hele PS3en, eller stakkars fordi den ikke har noen spill som puttes inn i den ? Egentlig blir vel begge korrekt her hvis du ikke har noen spill til PS3en som spilles :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...