UrgeLoL Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Spilte det litt på Elektromessa i fjor. Var ikke allverden da i hvertfall. Hadde ikke kjøpt spillet om det var på vei til 360. Tipper det blir et gjennomsnittlig spill slik som Army of Two. Er jo en grunn for at det ble utsatt, så at spillet var dårlig da betyr ikke at det blir dårlig når det endelig kommer ut. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) sant nok Urgelol, men en pleier jo å få en god pekepinn, sjelden utviklerne finner på noe revolusjonerende langt ute i utviklingen. Endret 16. mars 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg tror ikke de klarer å endre så mye på gameplayet og diverse ting til å få meg interessert i spillet. Men vi får se når spillet er utgitt hvor bra det blir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Spiller ingen trill for meg som sitter med begge konsollene. Men spillet ser ikkje så veldig intressant ut for min del uansett heller. Online biten som fristet ved tidligere anledninger da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dei som har PS3: Kvifor bry seg om kva som skjer med Xbox 360? Eg ser ikkje poenget. Er det fest i heimen når eit spel ikkje blir gitt ut på Xbox 360? Kvar sine gleder altså, men det får då være grenser. Eit unødig innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Av det eg har sett, blir dette eit middelmådig spel. Hvis det kjem ut ein demo blir eg nok å ta ein nærare kikk - men hadde ikkje vore noko tap for min del dersom eg berre hadde hatt 360. For øvrig ein veldig informativ tråd! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hadde Haze i det minste had en god historie å skryte av så kunne jeg kanskje hevet et øyenbryn av interesse men historien er såpass lite interesang at det vekker lite eller ingen interesse for min del. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Herregud kunne ikke brydd meg mindre. Spillet ser drittkjedelig ut. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Herregud kunne ikke brydd meg mindre. Spillet ser drittkjedelig ut. Second that. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Herregud kunne ikke brydd meg mindre. Spillet ser drittkjedelig ut. Second that. Kult for dere to da. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dei som har PS3: Kvifor bry seg om kva som skjer med Xbox 360? Eg ser ikkje poenget. Er det fest i heimen når eit spel ikkje blir gitt ut på Xbox 360? Kvar sine gleder altså, men det får då være grenser. Eit unødig innlegg er fjerna. Aiaiai, du skulle bare ant hvilken fest vi hadde her da denne nyheten kom. "Heile bygda va møtt fram, og sto å akkedert å spandert dram!" - Hans Rotmo Nei, uhyre uhyggelig usannsynlig skeptisk til Haze. Mest fordi jeg er litt lei av turbo-FPSer av denne typen. Kanskje om dem lager en morsom co op-modus, da er jeg som regel ikke vond å be. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Who cares? I don't, 12 av mine 19 Xbox 360 spill er FPS fra før, og ca samme ratio gjelder for spill som jeg skal kjøpe som snart kommer, så det mangler ikke på FPS her. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå er jo Haze laget av de samme som laget Timesplitters da, og det er ikke akkurat spill jeg kan påstå at jeg synes var noe særlig. Eneren og toeren hadde sin sjarm med litt humor blandet inn, mens nummer tre i serien var et makkverk. Til og med når Haze stod på listen over kommendes Xbox 360 spill brydde det meg ikke særlig og om jeg kjøper PS3 så er det liten sjanse for at Haze havner i samlingen uansett. Føler både Haze og Fracture er to oppskrytte spill som jeg aldri kommer til å kjøpe uansett plattform. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ånei ånei, nå blir mine blodårer slitt. For og være ærlig så bryr ikkje dette meg, har aldri hatt noe forventinger eller noe til dette spillet fins da nok av spill som dette til Xbox 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haze PS3 exclusive "for now" Jaja, er jo Ubisoft så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg kommer til å kjøpe dette spillet, bare fordi jeg må ha noe å spille på PS3`en min, den har det ikke bra vedsiden av xboxen min, stakkar. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dei som har PS3: Kvifor bry seg om kva som skjer med Xbox 360? Eg ser ikkje poenget. Er det fest i heimen når eit spel ikkje blir gitt ut på Xbox 360? Kvar sine gleder altså, men det får då være grenser. Eit unødig innlegg er fjerna. Sikkert fordi xbox eiere har en tendens til å kaste dritt når xbox360 får seg en eksklusiv avtale. Er vel bare naturlig at det går litt andre veien ^^ Ser og at de som kommer med sterkest utsagn mot spillet er xboxeiere. "OMG, couldn't care less". Noe som for seg er et vanlig uttrykk i trådene som handler om xbox, fra sonyfolk. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg kommer til å kjøpe dette spillet, bare fordi jeg må ha noe å spille på PS3`en min, den har det ikke bra vedsiden av xboxen min, stakkar. Stakkars PS3en fordi Xbox 360en griller den med å spy varm luft på den og dermed brenner opp hele PS3en, eller stakkars fordi den ikke har noen spill som puttes inn i den ? Egentlig blir vel begge korrekt her hvis du ikke har noen spill til PS3en som spilles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå