Gå til innhold

Haze Never Coming Out on Xbox 360

Anbefalte innlegg

News coming straight in from Play.com Live in Wembley stadium is final confirmation that Haze will eternally be a Playstation 3 exclusive.

While playing through the game we got speaking to two independent Ubisoft reps. On asking both separately whether the game will ever come out on the Xbox 360, they said in a resolute fashion that the game is not only a timed PS3 exclusive, but will never make its way onto any other platform. This result is apparently a recent decision, but final. Sony must have paid Ubisoft/Free Radical a nice little packet to bag this one.

Link: http://www.ripten.com/2008/03/15/haze-neve...ut-on-xbox-360/

Ser ut som Sony har viftet med pengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Evig bra! In ya face Xbox!

Nøyaktig hva er så spesielt med Haze at Xbox-leiren burde grine seg i søvn siden de ikke får dette spillet på sin konsoll?

Ut fra det av bilder og videoer jeg har sett hittil så ser det ut som et helt vanlig A4-skytespill.

Hvis du lurte så har jeg både PS3 og X360..

Lenke til kommentar

Fryden over at en annen konsoll enn den du har ikke får et spill er latterlig. Det viser lite selvsikkerhet i det at du må på en måte rettferdiggjøre kjøpet ditt lenge etter du har begått det, menmen, om konsollen er viktigere enn spillet så tror jeg mange her er fra en yngre generasjon.

Jeg derimot håper at Haze blir bra selv om det ser ut som det mest generiske skytespillet ever, men jeg har alltid likt Free Radical så jeg håper de får det til å være noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje ubisoft har sett Geow på 360 og tenkt det der klarer vi ikke så vi gir dette spillet eksklusivt på PS3 for de har jo ikke så mye fps. Men fra spøk til revolver det jeg har sett av Haze får meg ikke til å hoppe i taket men skal nok sjekke det ut nærmere hvis det får gjennomsnittlig bra anmeldelser og slik som all spill i samligna får.

Lenke til kommentar

hmmm, jeg har en PS3 jeg. Det jeg mente var at jeg generelt synes det er en trend med nye shooters for konsoll hele tiden. Skulle ønske det kunne bli mer fokus på andre typer spill.

Når det er sagt så må jeg si at COD4 gjorde en bra jobb, og funker utmerket på konsoll.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Vel og bra for PS3 at de får en ekslusiv tittel, om den blir ekslusiv vel og merke (man vet aldri) men personelig ser jeg ikke noe tap i det, Haze ser ut som et typisk skytespill som man har alt for mange av allerede på X360. Historien høres og litt rimelig standard og tynn ut så jeg legger meg ikke akkurat ned og gråter av den grunn.

Lenke til kommentar

Då dette, ut frå diskusjonen, anngår både Sony og Microsoft flytter eg tråden til felles-kategorien.

Ein del innlegg er og sletta. Vennligst ikkje diskuter person, men hald dykk til saka. Enkelte andre unødvendige innlegg er og sletta.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Har ikke sett så mye til Haze, men hvis det er ett kvalitets-spill er det jo såklart synd for oss som ikke har en Ps3, men hvis det ikke er noe veldig ekstraordinært ved det så tør jeg å påstå at 360'n har ett altfor stort fps bibliotek iforhold til resten av utvalget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...