Frutos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei, når jeg starter pc`en min ber den om passord... Jeg har xp og jeg mener jeg skulle prøve å sitte passord på en mappe igår..Jeg husker ikke ka jeg skrev som passord og no er det plutselig passord for å komme inn på den!! Er det noen som helst måte å fikse dette på?? Mvh Frutos Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 For ordens skyld, ikke mer enn et utropstegn. les retningslinjene. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Raskeste løsningen vil jeg tro er reinstallasjon av Win Xp . Er sikkert andre løsninger, men da tror jeg du må regne med lang ventetid. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv å start opp i sikkerhetsmodus og sjekk om du kommer forbi. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 brukerfeil Så bra du informerer oss om det da, noe annen nyttig info å komme med mens du er igang? Angående problemet, så tror jeg det skal være mulig å sette admin-passord på nytt om du starter setup-cden og tar repair. Men jeg er ikke helt sikker på det, aldri prøvd det selv, verd ett forsøk. AtW Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 FAT32? I så fall går det kanskje å boote på en diskett og bytte passordfila med en du vet passordet på. Fra en annen maskin, altså. Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Start opp i sikkerhetsmodus ( ja jeg hater norske windows betegnelser ) og logg deg på med administrator. Om du har en merke PC (PB,HP,Fujitsu Siemens) er som oftest Administratorkontoen uten passord som default. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Angående problemet, så tror jeg det skal være mulig å sette admin-passord på nytt om du starter setup-cden og tar repair.AtW Var vel med Win2k CD ja. Edit: http://www.itavisen.no/art/1300599.html Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Angående problemet, så tror jeg det skal være mulig å sette admin-passord på nytt om du starter setup-cden og tar repair.AtW Var vel med Win2k CD ja. Edit:http://www.itavisen.no/art/1300599.html Ahh, slik var det ja. Har ikke gjort det selv, så jeg var litt usikker på detaljene. AtW Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Eller gå til Windows.no og finn frem siden med passordfinnere. Finn den som resetter admin passordet på XP maskiner fra BIOS, og kjør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå