Jalladoode Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har i det siste fått svært mange (irriterende) samtaler angående salg av diverse tjenester, har vel havnet på en A-liste eller noe. Uansett; for et par dager siden satt jeg med laptopen og surfa da en telefonselger ringte. Lettere irritert tok jeg telefonen og fikk samtidig en djevelsk ide; "fan, ble jeg ikke rickrolla nettopp??!!" Jeg fyrte kjapt opp et youtube-søk etter rickroll og skrudde opp volumet på lappisen. Da Rick begynte å synge slo jeg på høyttaler og la mobilen på lappisen..... shit, han selgeren ble sur gitt!!! Anbefales Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Haha, skal gjøre det om jeg blir oppringt. Har dessverre bare skjedd noen få ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 pleier å jatte med, mens jeg ser på tv eller noe annet, og helt på slutten sier jeg ikke intressert og legger på Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg spør bare om jeg kan ringe dem tilbake på hjemme-nummeret deres senere når det passer bedre for meg, og da er det de som legger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå