Stian89 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) De "4 øverste" kan ikke være mye å skryte av. Veier du 50kg fordelt på 165 er du spinkel. Sånn er det. At magerutene handler mye om lav fettprosent er vel ganske godt etablert, så det trenger man ikke gjenta i hver eneste post. Poenget er at selv om trådstarter får fram "verdens beste" six-pack, men bare veier 50kg, vil han se veldig rar ut. Hva i huleste skal du med en six-pack, når både armer, bein, kasse og rygg ser ut som fyrstikker? Begynn å bygg. Bli større, å se ripped ut kan du tenke på noen år frem i tid, ikke nå. Endret 24. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå søkte jeg faktisk litt på google etter sultbarn i Afrika i bar overkropp, og jeg synes ikke at det var noe særlige sixpack ute å gikk der. Så vet ikke om jeg er heelt enig. Litt enig. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå søkte jeg faktisk litt på google etter sultbarn i Afrika i bar overkropp, og jeg synes ikke at det var noe særlige sixpack ute å gikk der. Så vet ikke om jeg er heelt enig. Litt enig. var bare brukt som en illustrasjon..har sett at ganske mange av sultbarna i afrika faktisk har små kulemager, hørt at dette skyldes at de på en måte blir oppblåst pga at de ikke får mat...men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Når man snakker så ekstreme tilfeller, så er det nok andre ting ute og går. Sykdom, for eksempel. Og muligens sære reaksjoner når kroppen faktisk får mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå