Herr Brun Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen her som har erfaring fra gardemusikken? Hvor flink må du være for å komme inn der, egentlig? Lenke til kommentar
pian Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ett års erfaring Spørs nok veldig hva du spiller, tror jeg. Sjøl spilte jeg waldhorn, og det var det ikke så mange søkere på. Spiller du trompet eller trommer er det nok veldig vanskelig. Lykke til, det er et år du ikke vil angre på! Lenke til kommentar
mberger Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg var der (vel, signaltroppen, egentlig) og jeg er langt ifra noen verdensmester på mitt instrument så det er bare å søke, de trenger mye folk. Det er forøvrig en fin tjeneste, man er med på mye artig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 mberger: Tromme eller trompet? Lenke til kommentar
mberger Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 mberger: Tromme eller trompet? Bassfanfaretrompet faktisk, en sær form for ventiltromboner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå