marishu Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lurte på om noen har opplevd vektøkning ved bruk av minipiller? Har gått på p- piller i snart 4 måneder og har kanskje lagt på meg rundt 2 kg, ser ikke på det som krise, men skulle jo helst ha unngått det. Er slank fra før av og vil ikke legge på meg mer. Lurte på om noen har erfaringer ved bruk av minipiller eventuelt andre typer p- piller? Jeg har brukt mercilion. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Silje_* Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lurte på om noen har opplevd vektøkning ved bruk av minipiller? Har gått på p- piller i snart 4 måneder og har kanskje lagt på meg rundt 2 kg, ser ikke på det som krise, men skulle jo helst ha unngått det. Er slank fra før av og vil ikke legge på meg mer. Lurte på om noen har erfaringer ved bruk av minipiller eventuelt andre typer p- piller? Jeg har brukt mercilion. Hei, jeg har også brukt mercilon, vekten min økte også og jeg måtte gå opp en størrelse i BH. Men jeg måtte bytte til minipillen fordi jeg ikke tålte øsrogenholdige piller. Går på cerazette nå. Vekta mi er tilbake til normalen, men jeg har veldig uregelmessig mensen, noe som er en veldig vanlig bivirkning ved den pillen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå