Gjest Guest_Klara_* Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg er alene - og når jeg blir bedt på fest, i selskap...........eller en sammenkomst, ja så blir jeg bedt alene. Hvis jeg møter opp da...........jeg har ofte latt være å gå dit jeg vet det bare er par tilstede. Jeg føler meg "til overs" - jo, jeg gjør det. Til tross for at jeg kjenner mange, er utadvendt og livlig. Stadig opplever jeg at de som har en å gå sammen med sier "jammen, du kjenner da mange der, du kan da vel komme"................. De samme personene melder avbud sjøl om ikke partneren kan være med. "Det er så kjipt å komme alene" Hvor er det greit for meg å møte opp alene - når det tydligvis ikke er det for andre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes det er greit å møte opp alle steder jeg er velkommen, alene eller ei. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes det er greit å møte opp alle steder jeg er velkommen, alene eller ei. Må si meg enig i dette. Det er da greit å møte opp aleine om du er invitert. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nesten bedre enkelte ganger siden da kan du være mer fritt, istedenfor å måtte høre fra vennene dine hva du gjorde på festen. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du sier at de som har partner ofte sier nei hvis ikke den andre skal være med. Dette er etter min mening forståelig. Du som er alene, burde dra, nettopp fordi du er alene. Kanskje du møter noen slik at du slipper å være alene mer..?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Høres rart ut, i min krets er det ofte omvendt. At de med partner holder seg mer hjemme og de enslige søker sammen for å ha det sköi og selvsagt desperat jakte på ny partner. Men du er kanskje av den litt eldre garde, der vennepar møtes over en kaffe og cognac og prater om renteøkning og bleiepriser? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ofte vært den eneste single. Noe kjipt i lengden, men fest er fest! Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvor er det greit for meg å møte opp alene - når det tydligvis ikke er det for andre? Det sier de jo bare fordi det ikke er dem selv, for at du skal føle det er greit. Kanskje for å være høflig, eller fordi personen vil ha deg der? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Høres rart ut, i min krets er det ofte omvendt. At de med partner holder seg mer hjemme og de enslige søker sammen for å ha det sköi og selvsagt desperat jakte på ny partner. Men du er kanskje av den litt eldre garde, der vennepar møtes over en kaffe og cognac og prater om renteøkning og bleiepriser? Morsomt, men kaskje feil hypotese ... ? Jeg er nok av den litt eldre garde, og jeg kan forsikre deg at preiken ikke handler om pottteplanter, kan hende du hadde litt å lære ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Morsomt, men kaskje feil hypotese ... ? Jeg er nok av den litt eldre garde, og jeg kan forsikre deg at preiken ikke handler om pottteplanter, kan hende du hadde litt å lære ... asl? *nudge nudge* Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg var ganske ofte den eneste single blant par, var kjipt når det dreide seg om langhelger, men i lystig lag er det bare gøy! Møt opp! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hvis jeg møter opp da...........jeg har ofte latt være å gå dit jeg vet det bare er par tilstede. Jeg føler meg "til overs" - jo, jeg gjør det. Dette er en kjip følelse, men hvorfor ber du da ikke noen å gå sammen med deg? Men du er kanskje av den litt eldre garde, der vennepar møtes over en kaffe og cognac og prater om renteøkning og bleiepriser? Hehe... Cognac og bleiepriser EDIT: Skrileif Endret 18. mars 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå