Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yngvejos: Kontakt Kjell Erik Budalen på mail [email protected] .. Han har et ganske tøft kabinett til salgs! Han har masse bilder også :smile:

 

Ellers vet jeg ikke om noen som selger ferdig modda kabinetter i Norge.. Det er masse arbeid vetdu :smile: Nærmeste er Koolance og oik cool tower (men de er jo ikke "modda" med annet en ferdig vannkjøling)..

Lenke til kommentar

tror egentlig ikke det er noe marked for ferdimodda kabinetter. det er vel to hovedhensikter med å modde ett kobinett.... 1: få bedre kjøling/ytelse av maskina. 2: personlifisere kabinettet.

trukke d kan være mye kult å komme på lan, å det sitter 3-4 stk med modda kab...å alle er likt modda.

 

men en ren moddebutikk kunne jo være noe..som selger ikke bare rheobus'a, neon, å plexi, men oxo verktøyet til å gjøre jobben...liker å kjøpe på en plass når d er mulig....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


On 2002-01-10 23:25, clubzoda skrev:

det er vel to hovedhensikter med å modde ett kobinett.... 1: få bedre kjøling/ytelse av maskina. 2: personlifisere kabinettet.


 

For meg er bare din første grunn en unskyldning for å modde... Jeg vill bare ha det gøy. Skukke vært låv å diskutere kjøp av "færdigmoddede" kabinetter hær...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...