DE1 Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Haha, sugen tittel. Bildekritikk, ja takk? : ) Canon 400D Fisheyelens Sigma 15mm Endret 15. mars 2008 av DE1 Lenke til kommentar
pederk Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Tror du glemte bildet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Jupp, gjorde det. Fiksa det nå ; ) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Tja, har hvertfall ikke truffet med fokus noe sted fokus burde ha truffet hvertfall, og så virker bildet veldig kontrastløst og undereksponert. Vet ikke om du bruker autofokus, men kan være kameraet sliter med så lite lys til å få det til bra - så bedre å bytte til manuell og prøve på nytt. Gjerne eksponere opp et par hakk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 For meg som ikke har teknisk peiling synes jeg bildet er et blinkskudd. Jeg fikk en god latter, og takk for det! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 God idé og komposisjon, men synd at du har bommet med fokus. Du treffer bukseselene, og ikke øynenen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Ja, bomma litt med den der. : ( Autofokus og unger i bevegelse. Men tusen takk for kritikk. : ) Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 I utgangspuntet var det er artig motiv, men du har bommet for mye på fokus til at det blir bra. Godt eksempel på at det ikke bare er de "klassiske" brennviddene som egner seg til portrett. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Det meste er sagt, men for litt hobbitfølelsen jeg, ikke dverg Ser liten ut ja, men ser mer hobbitskjønn ut enn dvergskummel. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 haha...Lo litt av den. Liten rødhåra hobbit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Nydelig motiv. Synd med fokusen... Men sånn er det med unger. Blir sjelden perfekt når de har rumpa full av maur og ikke klarer å står stille. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ja, det med fokusen der var synd, det. : / Kan prøve å få det til en gang til, men er som du sier, tror ikke det går. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Kan prøve å få det til en gang til, men er som du sier, tror ikke det går. Har det samme problemet, tatt mange bilder av bakhodet til datteren min. Kan det være tidlige kjendisnykker?? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Haha, kan hende det er det vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå