CrowaX Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) To venner av meg hadde en komisk diskusjon om å skrive på skrivemaskin. Så da laget jeg denne video av dialogen jeg husket. http://www.youtube.com/watch?v=kx9FC7tGH9U Håper dere syns den var morsom. Den slår selvsakt ikke the real deal. Diskusjonen deres varte i over en time. Denne varer under ett minutt. Endret 15. mars 2008 av CrowaX Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Var synd den var så altfor kort. Men det vesle me fekk av diskusjonen syns eg var bra. Og teksten passa perfekt til dubbingen syns eg. Så hadde du klart å fått den lenger, da hadde det vore meget bra! Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Okay, skal se hva jeg får til Det klippet jeg brukte der er egenlig mye kortere. Vist du kan det språket de snakker så hører du at de sier samme dialogen opp til 3-4 ganger. Men med litt kryssklipping virker den lengere for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå