Allt í lagi Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal registrere meg for online-spill og en såkalt nettverkstilgangskode skal ha fulgt med PSP'n på en rød lapp som jeg faktisk har, men det står ikke noen nettverkstilgangskode der. Noen som kan fortelle meg hvor problemet ligger her? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jøss, fulgte ikke med noe slikt til min PSP.. Hvis ikke det er meningen den skal følge med spillet, i så fall ville jeg kontaktet butikken hvor spillet ble kjøpt evt. importøren. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skal ligge et papir med kode i boksen ja. Denne kan du bruke til å registrere deg på www.yourgamingname.com. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Men denne vet jeg at jeg ikke har fått. Hva bør jeg gjøre da? Endret 1. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gå tilbake til der du kjøpte den? Endret 1. april 2008 av arokh Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Gjorde jeg på nett, jo. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok, da går du tilbake til nettsiden. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Gå tilbake til der du kjøpte den? Gjorde jeg på nett, jo. Ok, da går du tilbake til nettsiden. hahah genialt! Send dem en mail/ring dem. Endret 2. april 2008 av Pjukern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå