Gå til innhold

Mangler ting i PS Cs 2

Anbefalte innlegg

HeiHei

Jeg skulle lage en slik ting som denne filmen viser da jeg fant et problem..

Jeg har ikke alt som står på filter..Så jeg får ikke laget det ferdig.. Hvordan får jeg opp det jeg mangler..

Jeg har PS på svensk, så hadde vært litt fint med litt nøye forklaring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle filtera har andre namn på svensk. Blur heiter Uskärpa trur eg, og under der finn du gaussisk uskärpa. Mangler du dette?

Dette har jeg, men litt uti filmen når han skal fikse på det jeg tror jeg mangler så ser jeg at han har mye mer enn meg, for jeg kan jo bare trykke på Gallerier eller noe slikt og da kommer alt det opp og da har han mer enn meg eller blir det sortet annderledes?

Er det mulig å bytte språk uten å avinstallere det?

Lenke til kommentar
Dette har jeg, men litt uti filmen når han skal fikse på det jeg tror jeg mangler så ser jeg at han har mye mer enn meg, for jeg kan jo bare trykke på Gallerier eller noe slikt og da kommer alt det opp og da har han mer enn meg eller blir det sortet annderledes?
Den einaste gongen han er på filtermenyen er når han bruker gaussian blur. Elles bruker han penselverktøyet trur eg, og eit par ting under Bild --> Justeringar (Image --> Adjustments).
Trur nok ikkje det.
Lenke til kommentar
Den einaste gongen han er på filtermenyen er når han bruker gaussian blur. Elles bruker han penselverktøyet trur eg, og eit par ting under Bild --> Justeringar (Image --> Adjustments).

Mine blir bare helt annderledes:s

Trur nok ikkje det.

Da får jeg vel kanskje avinstallere det og innstallere det på engelsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...