Turboman 1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei ! Får meg ny pc denne uken. Ta en titt på denne linken å gi meg tilbakemelding på om den er bra eller ikke :-) http://www.hp-expo.com/productpdfs/da358a_no_nor.pdf Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skjermkort: ATi Radeon 9700 PRO fra Hercules Lydkort: Audigy 2 XP Professional 512 MB DDR400 CL2 Det er jo egentlig en fin PC da, men det oppgis ikke hvilken produsent som lagde det ATi-kortet som står i maskinen. XP Professional er mye kraftigere og mer stabilt enn XP Home. Savner spesifikasjoner på DDR-brikkene i maskinen. For alt vi vet, kan det bare være to billige 256-brikker med simpel ytelse. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skjermkort: ATi Radeon 9700 PRO fra Hercules Det er jo egentlig en fin PC da, men det oppgis ikke hvilken produsent som lagde det ATi-kortet som står i maskinen. . Du surrer, først skriver du: 9700 PRO, det står det ikke på info siden, der står det 9700. Også skriver du fra Hercules. Det står det heller ikke noe om. (selv om det kan være det) Men jeg vil tro det er BBA (Built By ATI) siden det ikke står noe annent der... Savner spesifikasjoner på DDR-brikkene i maskinen. For alt vi vet, kan det bare være to billige 256-brikker med simpel ytelse. Kjenner jeg HP rett er det nok det ja... hadde det vært noe bra kvalitet ram hadde de nok skrivd det... Foresten ser pcen veldig bra ut den. Hvor mye måtte du ut med for det der a? 25k? Lenke til kommentar
Turboman 1 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Det er hjemme-pc tilbud gjennom jobben. Den vil koste meg i underkant av 12000kr ! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det er hjemme-pc tilbud gjennom jobben. Den vil koste meg i underkant av 12000kr ! ??? Klin til!! det er jo drit bra... Lenke til kommentar
Turboman 1 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Bør vel også nevne at jeg bestilte en 19" CRT isteden for en 17" Lenke til kommentar
Turboman 1 Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Det egner seg vel mye bedre til spilling vil jeg tro Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det egner seg vel mye bedre til spilling vil jeg tro Det er vel ikke no tvil om det nei... 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 XP Professional er mye kraftigere og mer stabilt enn XP Home. Nei der tar du grundig feil? Ta deg en tur til microsoft og les forskjellen mellom pro og home? Xp pro er laget for bedrifter og home til deg og meg, selv har eg pro. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fin pc, eneste er at det er ferdigbygget! Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 XP Professional er mye kraftigere og mer stabilt enn XP Home. Nei der tar du grundig feil? Ta deg en tur til microsoft og les forskjellen mellom pro og home? Xp pro er laget for bedrifter og home til deg og meg, selv har eg pro. Tror nok ikke det er noen stor forskjell på ytelse på Home og Pro, tror nok den eneste merkbare forskjellen er at det er flere innstillinger i Pro :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå