Szmekken Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da var et stk hvitt Playseat i hus. Endelig! Girholder fikk jeg imidlertid ikke tak i, så det må jeg finne i morgen. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da var et stk hvitt Playseat i hus. Endelig! Girholder fikk jeg imidlertid ikke tak i, så det må jeg finne i morgen. Fytti rakkeren! Det tok sin tid!^^ Gratulerer! :!: Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk :!: . Herregud så mye bedre det er enn å spille på et skrivebord! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tok et par bilder av oppsettet. :!: Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 var en del fine løsninger her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Spare penger, spare penger. Jeg hater å spare penger! Jeg vil ha G25 NÅ! Lenke til kommentar
G25 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tok et par bilder av oppsettet. :!: Gratulere! Hvit Playseat er uten tvil best synes jeg. Kan bli litt møkkete, men min er fortsatt like hvit etter mange timer bruk. Det går noen rykter om ny oppdatering. GT 5 Prologue SPEC II : Nürburgring Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk, er kjempefornøyd. :!: Oppdatering ville vært flott. Men da håper jeg rankings får bli. Kjedlig at mye jobb skal gå i dass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå