Gå til innhold

[LØST] Hvordan skal jeg få et passord sikret nett?


Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få et passord sikret nett?? router: 3com officeconnect wireless 11g cable/dsl router. Det er en trådløs og en kabel router, bruker den på 2 pcer, en med trådløst og en med kabel.Bare spør hvis det er mer info dere trenger. Jeg har hatt passordsikret nett før men nå skiftet det navn tilbake til 3com også ble passordet borte, Jeg vet ikke hvorfor den re-formaterte seg.

Endret av manidress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal jeg få et passord sikret nett?? router: 3com officeconnect wireless 11g cable/dsl router. Det er en trådløs og en kabel router, bruker den på 2 pcer, en med trådløst og en med kabel.Bare spør hvis det er mer info dere trenger. Jeg har hatt passordsikret nett før men nå skiftet det navn tilbake til 3com også ble passordet borte, Jeg vet ikke hvorfor den re-formaterte seg.

 

Les instruksjonsboka for å finne standard passord.

 

Når du får logget deg inn på routeren,

så vet du sikkert selv hvordan du ordner beskyttet nettverk.

Lenke til kommentar

Du finner standard IP-adresse for ruteren i manualen, gjerne noe sånt som 192.168.0.1 eller 192.168.1.1. Dette taster du i browseren, da blir du spurt om brukernavn og passord som sikkert også er standard og står i manualen. Når du har logget på må du finne innstillinger for WLAN og velge WPA2-TKIP som er den mest brukte for tiden hvis jeg ikke husker feil. Når du setter opp WPA2 legger du inn et passord som man må bruke for å koble seg på det trådløse nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...