Roiku Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Litt sånn på siden her. GT5:P kommer nå til neste uke, og jeg skal kjøpe G25 og Playseat tenkte jeg til den anledning. Vet noen av dere hvor man får adapter til playseat for å feste gir-modulen skikkelig på høyresiden av rattet? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Neste uke?... Vi fikk den i butikken idag:-)--- Kjøpte spillet, man fant at det ikke er noe for meg, så byttet til South Park Season 1 og 2. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 At den kom i butikken er jo en ting, men release er jo neste uke. Og siden vi er midt i påske så ville jo distributøren få det ut slik at ikke noe kommer for sent til release. Hvilken butikk jobber du i forresten? Jeg er bare nysgjerrig på hvor man kan få kjøpt spill på en skjærtorsdag, da resten av landet nærmest er lukket og stengt i påskehelligdager. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 What's with the third degree? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jobber på en MIX butikk, som er åpen hver eneste dag. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor daua denne tråden noen dager før release? Hvem spiller aktivt nå, hva synes dere, og hva er ståa? Jeg leter frem playseat og g25 en gang i blant for å bli beruset av motorlyden til F40, eller kjøre slalom mellom corvetter i Ferrari F1. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Satt her om dagen å konkurrerte med en kompis. Drifting på den banen fra GTHD demoen. Bare lekkert med Playseat og G25 Gleder meg til fullversjonen da jeg bare elsker Nurburing. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Når det blir private lobbyer må vi vel nesten ta oss en drifteduett Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Framtiden til GT5 ser lys ut hvis staben flytter fra å finpusse detaljene grafisk sett på bilene over til å lage en skikkelig skademodellering, forza har klart det, grid har klart det og nå bare venter jeg på att det også skal komme i GT5 og hvis dette skjer så blir det århundrets spill for da vill alt stemme. Heftig grafikk, god multiplayer, god gameplay. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er vel allerede bekreftet at det vil komme skademodellering til GT5p i løpet av høsten, rekker ei å rote opp kilder no. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 www.gtplanet.com har alt du trenger å vite om den saken. Hvor ødelagte bilene blir bryr jeg meg en lang en i, da det er kjøringen som er viktig, men kollisjonsfysikken må virkelig forbedres. Med andre ord hva som blir konsekvensen når du kjører i bilen foran eller kræsjer front mot front etter å ha snurret 180 grader. Det som skjer nå ligner mer på bumper cars enn et billøp. Klarer såvidt vente på å få kjøre Audi RS4 B5 og BMW M5 E39 rundt nürburgring Lenke til kommentar
Bjelland23 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Håper bare de lager skademodelleringen bra.. Den som er på Grind e ganske bra så vi får håpe Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Grafikken kan vel ikke bli bedre enn virkeligheten. I virkeligheten snakker man ikke om polygoner, men om atomer. Og oppløsningen på virkeligheten er ikke begrenset av virkeligheten men av synet vårt. Fytti, dette er noe av det beste noen kan si... Vi har en filosof blandt oss dere. Kom du på dette selv? Jeg ble ble helt forfjamset når jeg leste dette. Det beste noen har sagt på dette forumet. Har egentlig ikke noe smart å si i denne tråden, men måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Disse racing-stolene. Har de noen mulighet for å slåes sammen? Ser for meg at dette tar veldig mye plass. Har lyst på sånnt. Har g25 fra før. Har råa. Men vet ikke om jeg har noe plass å ofre :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå