Ari Gold Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Har tenkt til å oppgradere DVD-spilleren og trenger litt råd og hjelp om hvilke som er å anbefale. Det jeg trenger er: HDMI, DivX, USB, Digital koaksialutgang, DVD+R/+RW, DVD-R/-RW og DVD-Video. Skal helst ikke koste for mye (maks 1200) oog den skal være lett og grei å bruke. Fint om dere sier hvor jeg kan få kjøpt den og hvor mye den koster. Gjerne om egne erfaringer og hva dere syntes om spilleren. Edland Lenke til kommentar
espkul Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har bestilt meg en Toshiba HD DVD spiller. Koster bare 995 kr. Går for å være bra som dvd spiller, iallfall ifølge noen på avforumet. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hvor kjøpte du den? Har den alt "utstyret" jeg må ha? Link? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...;visavdeling=34 Jeg kjøpte optisk kabel og HDMI kabel i tillegg. Men står at den bare spiller ntsc format... men vet ikke Endret 26. mars 2008 av espkul Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Har den alt av spesifikasjoner? HDMI, DivX, USB, Digital koaksialutgang ? Helst DVD+R/+RW, DVD-R/-RW og DVD-Video også. Veldig fint om den har disse siden jeg skal brenne over noen DVD-plater jeg har på PC-en. Edland Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Sjekk denne: Oppo HD981 vs Silvercrest 6516 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Takker for svar! Silvercrest 6516 så veldig interessant ut. Billig og med alle de nødvendige spesifikasjonene hadde den også Er den å få kjøpt på Lidl? Hvor mye? Edland Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er den å få kjøpt på Lidl? Hvor mye?Prisen står i artikkelen. Han kjøpte den for 529,- kr hos Lidl. Tror den bare seges på Lidl (hvis den er å få kjøpt lenger). Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Får vel kanskje ta meg en tur til Lidl en av de nærmeste dagene å sjekke. Noen som har erfaringer med denne spilleren? Edland Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 AV forumet har en egen tråd for Silvercrest spillern Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Fikk nettopp svar fra Lidl på mail og de sa at de var utsolgt for denne typen DVD-spillere i alle sine varehus. Men i april fikk de inn nye spillere og opptakere ved navn Targa. Noen som har kjenskap til disse spillerne? Edland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå