Trickster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dårlig omtale av deg og snakk bokmål i d minste. Jeg har spilt dette og du er ikke sann i dine uttalelser og du har glemt d viktigste. Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kan du opplyse dei andre på forumet kva det viktigaste i dette spelet er då? Nynorsk-diskusjonen har foresten blitt tatt her før. Nynorsk er eit sidestilt skriftspråk. Endret 18. mars 2008 av kaalaaker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dårlig omtale av deg og snakk bokmål i d minste.Jeg har spilt dette og du er ikke sann i dine uttalelser og du har glemt d viktigste. Og der mistet jeg all respekt for deg også. Og, du vet vel hva en anmeldelse er? En enkelt persons mening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan du opplyse dei andre på forumet kva det viktigaste i dette spelet er då? Nynorsk-diskusjonen har foresten blitt tatt her før. Nynorsk er eit sidestilt skriftspråk. Jeg tror ikke det er tatt der før nei Linken er død som bare det. Moviestar24: Hva mener du er galt med anmeldelsen? Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kjøpte spillet om fredagen og ble ferdig igår (søndag) Og det med 1000/1000 i gamerscore Men syns spillet var bra fordet, bare litt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg