qdos Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dumpet innom siden for salutleie på Oslokino.no, og fant den dårligeste implementeringen av radiobuttons jeg noen gang har sett. Her er ikke knappene gruppert, noe som gjør at ALLE radiobuttons på siden kan velges samtidig! Fantastisk. Off topic: Årsaken til at jeg var på nettsiden i utgangspunktet var at jeg ville reservere plasser (ikke kjøpe, ettersom jeg skal betale med gratisbilletter), noe som ikke lenger er mulig. Gratulerer til Oslo kino! Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehehehe så lamt! Nei, det er ikke mulig å reservere på noen kinoer lenger tror jeg.. Sikkert en grund til det Savner den muligheten jeg og dog.. Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 <input type="radio" name="Konferanse" value="" />Konferanse <input type="radio" name="Skolekino" value="" />Skolekino <input type="radio" name="Event" value="" />Event <input type="radio" name="Annet" value="" />Annet (spesifiser) Sykt bra. Her snakker vi skills. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe, morsom sak Er det bare meg, eller lukter det WYSIWYG? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe, morsom sak Er det bare meg, eller lukter det WYSIWYG? <- Sterk lukt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe.. Ja det er nesten på kanten til å bli en uutholdelig stank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå