Panther Power Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei jeg spør det samme spørsmålet som sikker alt for mange har sport før meg. Dama mi blir 21år om 2uker, å hva i allverden skal jeg kjøpe henne? jeg lurte på om jeg skulle kjøpe noe parfyme og ei veske kanskje, men blir bare mer og mer usikker, noen som kan komme med gode tips? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når jeg har truffet blink på det området, har jeg fisket litt informasjon av henne først. Synes det er utrolig skummelt å kjøpe noe uten at hun selv vil ha det. Men hvis hun ønsker seg en veske og parfyme, er jo det greit. Fikk faktisk en mms en gang med et bilde av hun ønsket seg, var veldig greit da. Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Når jeg har truffet blink på det området, har jeg fisket litt informasjon av henne først. Synes det er utrolig skummelt å kjøpe noe uten at hun selv vil ha det. Men hvis hun ønsker seg en veske og parfyme, er jo det greit. Fikk faktisk en mms en gang med et bilde av hun ønsket seg, var veldig greit da. Hun ønsker seg perfyme i alle fall, å ellers mest klær, musikk og sånt, musikk er jo litt kjedeli å gi i gave. Klær tør jeg ikke kjøpe. Fant en veske som jeg tror blir veldi fin for henne, har sport henne om hun ikke skulle hatt seg en større veske en den hun har, siden den er veldi liten. Hun sa bare at de kunne vært kjekt, men ville ikke kjøpe bare for å kjøpe. Derfor er jeg litt i tvil om jeg burde kjøpe henne en veske, eller finne på noe annet`? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Som jeg alltid anbefaler: sexy undertøy og en rævdildo, for når du ikke er "tjenestedyktig" eller er fraværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå