merit12 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er det noen som har noen gode tips til : lukket hodetelefoner med mikrofon til en penge rundt 200-600 Lenke til kommentar
labjo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kjøpte meg nylig Steel Series Steelsound 5Hv2 som vel og merke er et gaming headset , men egner seg godt til musikk og all slags bruk Jeg er hvertfall kjempe fornøyd med dette til en pris på rundt 640kr Lenke til kommentar
merit12 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 finnes det noen flere tips så er det bare og komme med de Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har brukt Sennheiser PC150 noen år nå og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
labjo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva skal du bruke dem til er det musikk eller er det gaming? Det gjør det litt lettere for oss å finne ut hva som er best for deg Lenke til kommentar
merit12 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 egentlig så skal jeg bruke de til gaming da : age of conan hyborian adventures : Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Et par forslag : AKG 581 DJ - Mye bass, men du får alikevel et godt headset for pengene. Sennheiser HD201 Noe av det beste i den lave prisklassen hvis du vil spare litt Men hvorfor lukkede? Skal de brukes til langvarig gaming kan det bli klamt etter mangfoldige timer Sennheiser HD555 er det veldig god lyd i, og de kan du ha på i timesvis. Såvidt i overkant av prisrammen din, men vel verdt det Endret 20. mars 2008 av sinus' Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Et par forslag : AKG 581 DJ - Mye bass, men du får alikevel et godt headset for pengene.Sennheiser HD201 Noe av det beste i den lave prisklassen hvis du vil spare litt Men hvorfor lukkede? Skal de brukes til langvarig gaming kan det bli klamt etter mangfoldige timer Sennheiser HD555 er det veldig god lyd i, og de kan du ha på i timesvis. Såvidt i overkant av prisrammen din, men vel verdt det AKG 581 DJ Så veldig fristende ut, Er søkke lei av mine porta pro, fordi de er de mest åpne øretelefonene i verden alle rundt meg hører omtrent musikken og da blir jeg nødt til og skru ned lyden som da er kjedelig, samtidig som de ser ut som et dass. Er dette noenlunde bedre en porta pro på lyd? og er de gode og ha på ørene i mer en 2 timer? Og er de slik a t ingen rundt deg hører musikken om du omså spiller musikken på det høyeste? Har vurdert og kjøpe de der har ikke mulighet for og prøve dem, så derfor jeg spør her. Takker på forhånd for svar Endret 1. april 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Et par forslag : AKG 581 DJ - Mye bass, men du får alikevel et godt headset for pengene.Sennheiser HD201 Noe av det beste i den lave prisklassen hvis du vil spare litt Men hvorfor lukkede? Skal de brukes til langvarig gaming kan det bli klamt etter mangfoldige timer Sennheiser HD555 er det veldig god lyd i, og de kan du ha på i timesvis. Såvidt i overkant av prisrammen din, men vel verdt det AKG 581 DJ Så veldig fristende ut, Er søkke lei av mine porta pro, fordi de er de mest åpne øretelefonene i verden alle rundt meg hører omtrent musikken og da blir jeg nødt til og skru ned lyden som da er kjedelig, samtidig som de ser ut som et dass. Er dette noenlunde bedre en porta pro på lyd? og er de gode og ha på ørene i mer en 2 timer? Og er de slik a t ingen rundt deg hører musikken om du omså spiller musikken på det høyeste? Har vurdert og kjøpe de der har ikke mulighet for og prøve dem, så derfor jeg spør her. Takker på forhånd for svar ja - nei - ja Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) ja - nei - ja Det jeg trenger de for er igrunn en 45 minutter lang busstur tur retur. Er det noe og satse på da? Endret 1. april 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå