Sukipower Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Her er oppsettet. Lian Li Cube med: 1x Viftemodul med 120mm 2x Sunbeam Rheobus, 20Wx4 2x Lian Li drevramme 4x MIST vifte, 16.5 dB 120mm 2x Nexus 80mm Real Silent case fan 2x Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB Kit Corsair Powersupply 750W Intel Q6600 stock fan ikke klokket Asus Striker Extreme hk 2x Gf 8800 Gtx 768mb 3x 500Gb hdd 1x 74Gb raptor os disk Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional 2x NEC AD-7170 DVD±RW 18x Dual layer Cooltek LCD display, 20x4, blå Cooltek monteringsramme for LCD Orginal Win Xp pro. Maskinen ble bygd i Januar, garanti på alt, kvitt finnes, alle vifter mont. med demping og grill. Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Ingen tips? Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 oppatt Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Er utrolig vansklig å si pris på en "så" ny pc med et godt oppsett... Har du en kvitering så deller du på denn på 2 ca.... Det pleier jeg å gjøre om det er 2 år el er 2 månder gammelt... Du kan ikke rekne med å få nesten det samma som du ga får oppsettet... Hadde satt pcen ut til bud vis du er usikker på hva du vil ha for den.. Du får fra ca 10.000,- vis du finner en som er virkelig interesert i pcen dinn EDIT: Pris Endret 17. mars 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Flere? Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Det var jo en fet pc du har der da! Får du mye i 3d mark06? Du bør få i alle fall 10 laken for den ja! Sikkert litt mere.. Big-t Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Det var jo en fet pc du har der da! Får du mye i 3d mark06? Du bør få i alle fall 10 laken for den ja! Sikkert litt mere.. Big-t Problemmet med å selge så "dyre pcer", er at dem er brukte.... Vis først en kjøper skal ut med 10k eller mere, så legger dem heller i 4-5-6k til får å fåen helt ny pc! Er det jeg har sett etter erfaring på brukt markedet... Og mange kjøpere grubbler over hvorfor en skal selge en pce man har brukt "så" mye penger på, får å selge den 2 månder etter Har selv prøvd å selge 3 komplette pcer, men har endt opp med å splitte dem og får mere igjenn... Har ikke hatt stive priser :/ Men er jo bare å legge ut pcen til salg til ønske beløp, og se om man får respons på det! Er mitt eneste tips... Lykke til Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Er det en spesiell grunn til at du selger det monsteret der? Dyr i drift? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Enig med OpelPower. Vanskelig å selge en slik komplett PC til en anstendig pris (for selger). Har omtrent like bra rigg sjøl (Cube), men vil neppe kunne ta mer enn 6k for den. Dersom jeg skulle selge. Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Er det en spesiell grunn til at du selger det monsteret der? Dyr i drift? Hehe, vurderer bare et salg, er av de som har den uhelbredelige sykdommen pc-bygging. Årsaken til dette bygget er: morro. Så nå har jeg et nytt prosjekt på gang. Får se om det går å selge den til en normal pris hos en konfirmant på Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå