Slurfi81 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Heisann æ lurer på om noen kan hjelpe mæ med å finne originale xenon lykter til min peugeot 406 2001mod. Må sikkert sette det siden det ikke er tillat med ettermonterte kit i original halogenlykt. svar med å skrive inn eventuelt internett adresse til dær man kan få kjøpt det. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mener det lov med ombygingskit hvis man har elektiskhøyde regulering.. Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bang? Lykten må være godkjent for xenon med riktige E/e typegodkjenningsnummer, basta. Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 bang bang, holder ikke med kun elektrisk høyderegulering, det må også skje automatisk. Lenke til kommentar
Slurfi81 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ja det æ vet e at det ikke e tilatt å montere det i originale lykter som ikke er godkjent for xenon det æ e på leiting etter e originale xenon lykter som e godkjente. Å det skal åsså være et sett med det som skal monteres på bærearmen som sørger for at lykta justerer automatisk, så man ungår blending av møtende biler. Noen som vet kor æ kan finne sånne lykter å det som trengs for at det skal være godkjent? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bertel O. Steen høres ut som et veldig logisk sted å starte hvis man skal ha originale Peugeot-deler. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan ikke si jeg har sett en 406 med xenon enda- uten om uorginalt da. Jobber på bertel O steen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå